کد خبر : 77084

طوری از پرسپولیس انتقاد می‌کنید انگار به دسته 2 سقوط کرده‌ایم

طوری از پرسپولیس انتقاد می‌کنید انگار به دسته 2 سقوط کرده‌ایم

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طوری انتقاد و تخریب می کنند که انگار به لیگ دسته دو سقوط کرده‌ایم.

به گزارش خبرورزشی، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل فجر شهید سپاسی با خبرنگاران درد دل کرد. مطهری از انتقادهایی که علیه پرسپولیس صورت گرفته به شدت گلایه کرد:

*دوست داریم بازی‌های لیگ را با بالاترین امتیاز تمام کنیم. تیم فجر، یک تیم ارزشی است که در خیلی از بازی‌ها نتوانست به آن چیزی که لایقش است برسد و نتیجه لازم را کسب کند اما یک تیم قابل احترام است. برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی داریم. ما ۱۳ بازیکن خود را به دلایل مختلف نداریم اما پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است. شناخت خوبی نسبت به فجر داریم و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

*پرسپولیس به عنوان تیمی که ۵ سال قهرمان شده بود، می‌خواستیم باز هم قهرمان شویم اما این اتفاق رخ نداد. این نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست. هواداران به قهرمانی عادت کرده بودند اما قول می‌دهم اگر هواداران با معرفت ما از گل‌محمدی حمایت کنند و در نقل و انتقالات خوب عمل کنیم، می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما یک سرمربی باانگیزه داریم و اگر شرایط خوب باشد، پرسپولیس سال بعد قهرمان خواهد شد به شرطی که حمایت‌های لازم انجام شود.

*انتقاداتی که منصفانه باشد، واقعا پذیرا هستیم چون این مساله باعث پیشرفت خواهد شد. تخریب کاملا متفاوت است. آدم‌های ۱۵ ساله و یکسری پیج‌های خاص، مطالب تخریبی می‌گذارند. من به انتقاد منصفانه همیشه اعتقاد داشتم. می‌دانم خیلی سازمان‌دهی شده انتقاد و تخریب کردند. می‌توانم اشاره کنم اما با فجر بازی داریم و نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ کنم. این کادر فنی چه مشکلی دارد؟ انگار این تیم به لیگ دسته دو افتاده است. این تیم ۵۷ امتیاز دارد و سه امتیاز مقابل تراکتور را هم می‌تواند بگیرد. ما اگر برابر فجر پیروز شویم، امتیاز بیشتری کسب می‌کنیم. تیم قهرمان هم با آن ۲ امتیاز ۶۸ امتیاز کسب کرده است. پرسپولیس چرا مشکل بدنی داشته است؟ این‌ها موج‌هایی است که دارند راه می‌اندازند.

طوری از پرسپولیس انتقاد می کنید؛ انگار به دسته ۲ سقوط کرده ایم!/ من معرفت خود را ثابت کرده ام/ ۵ سال قهرمان شدیم؛ تونل افتخار هم نمی خواهیم

*پیشنهادهایی در این ۲ سال و نیم بوده است اما به خاطر اصول خودم قبول نکردم. من به خاطر تعهدی که با باشگاه و رفاقتی که با گل‌محمدی داشتم، روند خود را پیش بردم. پیشنهاد برای من وجود دارد. من بازیکن و مربی پرسپولیس بودم و به خاطر این مساله به خودم می‌بالم و سال‌ها به آن افتخار خواهم کرد. دوست دارم همیشه منصفانه همدیگر را نقد کنیم. من مرام و معرفت خود را به پرسپولیس نشان دادم. حالا هر کسی هر چه می‌خواهد بگوید. بعد از بازی می‌توانم درباره این مسائل جزئی‌تر صحبت کنم.

*حق طبیعی گل‌محمدی است که کادرش را انتخاب کند اما در اصل این مساله وجود ندارد. چطور یک کادر فنی با این همه افتخارات باید ضعیف باشد؟ واقعا صحبت کردن درباره این مسائل خوب نیست. این خبر از پایه و ریشه غلط است.

*پرسپولیس ۵ سال قهرمان شده است. ما توقع تبریک و تونل افتخار نداریم ولی فقط این تیم را می‌زنند. رسانه ملی ما می‌گوید اینتر میلان به آث میلان تبریک گفته است. چرا نفرت پراکنی می‌کنید؟ چرا هواداران را به جان هم می‌اندازید؟ احترام متقابل حلقه مفقود شده فوتبال ماست. چرا ما داریم این کار را می‌کنیم؟ ما داریم فوتبال خود را به ناکجا می‌بریم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها