کد خبر : 77064

معنای حرکات عجیب فرهاد مجیدی + عکس

معنای حرکات عجیب فرهاد مجیدی + عکس

بوسه ای که فرهاد مجیدی شب گذشته پس از برگزاری مراسم اهدای جام بر چمن استادیوم آزادی زده، باعث بروز شایعات زیادی شده است.

به گزارش خبرورزشی، خبری که از شب قبل از مراسم قهرمانی استقلال دهان به دهان چرخید، اضطراب و نگرانی هواداران این تیم را به طور عجیبی افزایش داد و آنها بجای اینکه نگران دیدار با نفت مسجدسلیمان و از دست رفتن رکوردهایی مانند قهرمانی بدون شکست باشند، به دنبال یافتن منبع موثقی برای تکذیب این شایعه بودند.

خداحافظی احتمالی فرهاد مجیدی بعد از بالای سر بردن جام، شایعه ای بود که در فضای مجازی مطرح شد و از صبح روز گذشته تمامی خبرنگاران حوزه استقلال با تردید و در لفافه اقدام به انتشار این خبر کردند، آن هم با متن‌هایی همچون ابراز امیدواری برای ادامه قرارداد مجیدی که البته برخی نیز بودند که قویاً این مسئله را تکذیب کردند.

با این حال، شروع بازی استقلال و چهره در هم و ناراحت مجیدی در جریان این دیدار و بغض و اشک‌های او هنگام دریافت مدال قهرمانی، ناراحتی آبی‌ها را دوچندان کرد. هواداران استقلال که پس از سال‌ها تیمش را بر بام فوتبال ایران دیده‌اند، هرگز علاقه ای به تغییرات در تیمشان نداشته و فقط به دنبال ثبات کادرفنی و ادامه کار مجیدی هستند.

اما صحبت‌های برخی مسئولین استقلال از جمله فرزاد برادر سرمربی آبی‌ها و عدم تکذیب شایعه جدایی مجیدی، باعث شد تا آبی‌ها روز گذشته را با نگرانی سر کنند. البته در این میان محمد مومنی عضو هیئت مدیره و فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال قویاً از ادامه همکاری فرهاد خبر دادند.

صبح امروز و زمان حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال برای حضور در مجمع فدراسیون، او ترجیح داد در قبال سوال خبرنگاران مبنی بر ادامه همکاری با مجیدی سکوت کرده و با سرعت بالایی راهش را به سمت اتاق جلسه ادامه دهد و اینگونه از پاسخ درباره شایعات منتشره فرار کند.

شب گذشته شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که فرهاد مجیدی پس از برگزاری مراسم اهدای جام و هنگام خروج از تونل استادیوم آزادی، رو به تماشاگران روبروی جایگاه کرده و پس از انجام سجده، بوسه ای بر زمین زده و سپس مراسم قهرمانی تیمش را ترک کرده است.

اتفاقی که نگرانی هواداران را دوچندان کرد تا اینکه امروز ویدیوی این صحنه در اینستاگرام دست به دست شد که نشان می‌دهد سرمربی استقلال قبل از خروج از تونل، سجده زده و زمین ورزشگاه آزادی را بوسیده است.

درحالیکه تمام توجه عکاسان و خبرنگاران معطوف به برگزاری مراسم و عکسبرداری از بازیکنان در حین بالا بردن جام بود، این صحنه تنها توسط دوربین باشگاه استقلال شکار شده اما هنوز تصویری یا ویدیویی از آن منتشر نشده است اما فیلمی که توسط هواداران روی سکو ضبط شده، این صحنه را شکار کرده است.

به هر حال هنوز به درستی از وضعیت آینده مجیدی و استقلال خبری در دست نیست و قطعاً جدایی احتمالی سرمربی موفق آبی‌ها می‌تواند تمام رویای هواداران برای فصل بعد و تکرار قهرمانی را بر باد بدهد. آبی پوشان که شب گذشته با حضور چشمگیر و 80 هزار نفری در استادیوم آزادی شبی خاطره انگیز را رقم زدند، تنها خواستار ادامه فعالیت فرهاد بر روی نیمکت تیمشان هستند و اینکه سرمربی جوان، بتواند برای فصل بعد تیم قدرتمندی را تشکیل دهد. گذر زمان می‌تواند به تمامی ابهامات پیش آمده پاسخ دهد.

عکس| رفتار نگران کننده مجیدی در شب اهدای جام/ سرمربی استقلال چه منظوری داشت؟

عکس| رفتار نگران کننده مجیدی در شب اهدای جام/ سرمربی استقلال چه منظوری داشت؟

 

 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها