کد خبر : 77057

اقدام شبانه گل محمدی پس از اقدام فرهاد مجیدی

اقدام شبانه گل محمدی پس از اقدام فرهاد مجیدی

گل محمدی به دو شاگرد ملی پوش خودش هم دستور داده است که فعلا اردوی تیم ملی را ترک کرده و پس از پایان بازی با فجر سپاسی شیراز به همراه تیم ملی به اردوی قطر بروند!

به گزارش خبرورزشی، شنیدیم پس از حضور ۵ ملی پوش استقلالی در بازی با نفت مسجد سلیمان و جشن قهرمانی آبی‌ها، یحیی گل محمدی نیز دستور جدیدی صادر کرده است.

یحیی گل محمدی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس خواست مهدی ترابی و میلاد سرلک دو بازیکن ملی پوش این تیم را برای بازی با فجر سپاسی شیراز از اردوی تیم ملی بیرون بیاورند. سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاه اعلام کرده که نباید بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال فرق گذاشته شود و او هم برای آخرین بازی تیمش در لیگ بیست و یکم به هر دو نیاز دارد.

گل محمدی به دو شاگرد ملی پوش خودش هم دستور داده است که فعلا اردوی تیم ملی را ترک کرده و پس از پایان بازی با فجر سپاسی شیراز به همراه تیم ملی به اردوی قطر بروند!

 

ماجرا اما از کجا آغاز شد؟ درآستانه دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان بحث و مجادله میان استقلال و تیم ملی یک بار دیگر بالا گرفت. فرهاد مجیدی به دنبال استفاده از تمامی نفرات خود در این دیدار بود و در سمت دیگر نیز دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تأکید کرد هر ۵ ملی پوش استقلالی دوشنبه باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند.

در ادامه دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که پنج ملی پوش استقلال یعنی سید حسین حسینی، امیرحسین حسین زاده، صالح حردانی، مهدی مهدی پور و عارف غلامی فقط می‌توانند در جشن قهرمانی این تیم پس از بازی با نفت مسجد سلیمان شرکت کنند و حق حضور در این مسابقه را ندارند.

جالب آن که تمامی این نفرات بی توجه به خواسته سرمربی تیم ملی در اردوی پیش بازی استقلال در هتل المپیک حضور یافته و خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی نکرده اند. از آن جالب تر اینکه فرهاد مجیدی برخلاف خواسته دراگان اسکوچیچ از هر ۵ ملی پوش استقلال در ترکیب اصلی بازی با نفت مسجد سلیمان استفاده کرد.

شاید دلیل اصلی ناراحتی شدید یحیی گل محمدی و دستور خروج مهدی ترابی و میلاد سرلک نیز همین موضوع بوده باشد.

سرمربی پرسپولیس دوست دارد فصل را با پیروزی برابر تیم سقوط کرده فجر سپاسی شیراز به پایان برساند و برهمین اساس اعلام کرده که به هر دو هافبک تأثیرگذار و ملی پوش خود نیاز دارد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها