کد خبر : 77054

پیشکسوت استقلال: آقازاده‌‌ها در جایگاه مخصوص لَم داده بودند

پیشکسوت استقلال: آقازاده‌‌ها در جایگاه مخصوص لَم داده بودند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در استادیوم آزادی هیچ چهره ورزشی ندیدیم و تنها چند آقا و آقازاده لم داده بودند.

به گزارش فارس، منصور رشیدی ، در مورد دیدار روز گذشته استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و جشن قهرمانی درلیگ بیست و یکم اظهار داشت: بازی خوبی بود. استقلال امسال نسبت به چند سال اخیر متفاوت بود. چند مهره اصلی از تیم جدا شده بودند. مجیدی با حدود 10 بازیکن جوان کارش را آغاز کرد اما با همه مشکلات تیمش امتیازات را به خوبی جمع می‌کرد.

وی افزود: با اینحال در میانه راه باز هم دو مدافع از تیم برای سربازی جدا شدند. هرچند که یک مدافع برزیلی اضافه شد و عملکرد خوبی هم داشت. جوان های استقلال اگرچه درابتدای فصل هماهنگ نبودند اما رفته رفته در شرایط خوبی قرار گرفتند. ضمن اینکه درخشش سید حسین حسینی هم به موفقیت تیم کمک کرد. در کل امسال سال خوبی برای استقلال و جوان‌هایش بود آن ها می‌توانند آینده فوتبال کشور را تضمین کنند و حتی لژیونر شوند.

دروازه‌بان اسبق استقلال در خصوص رکوردهای این تیم پس از پایان فصل مانند کسب بیشترین امتیاز یا ثبت قهرمانی بدون باخت که برای اولین بار در فوتبال کشور اتفاق افتاد، گفت: استقلال واقعا از لحاظ کسب امتیاز خوب کارکرد. اینکه بدون باخت قهرمان شد واقعا زیبا بود. رکورد کمترین گل خورده را داشت. این‌ها نشان می‌دهد تیم خوب کار کرده و برایش زحمت کشیده شده است. نشان می‌دهد روی این جوان‌ها کار شده است. مجیدی به آن‌ها اعتقاد داشت و پای آن‌ها ایستاد.

وی درمورد شایعاتی که پیرامون جدایی فرهادمجیدی از استقلال وجود دارد، عنوان کرد: من هم صحبت‌هایی را شنیده‌ام. گفته می‌شود یکی دو تیم اماراتی پیشنهاد داده‌اند. بعید می‌دانم چنین کاری کند. مجیدی که احتیاجی به پولش ندارد. از لحاظ شهرت و محبوبیت هم با این همه تماشاگر و عاشق فوتبال، بهتر از ایران در آسیا کجا است؟ او باید خودش پایبند و بالای سر جوانانی که آورده باشد. فکر نکنم برود. اگربرود اشتباه است. جوان‌هایی که خودش آورده الان جا افتاده‌اند و نباید آن‌ها را تنها بگذارد.

 

رشیدی در مورد لزوم تقویت تیم با توجه به شایعات جدایی نفراتی مانند گابریل پین و رافائل سیلوا، گفت: درست است تیم قهرمان شده و بهترین نتیجه را گرفته اما مشکلاتی در خط دفاع و هافبک وجود دارد که برای فصل آینده باید تقویت شوند. لازم است که اسکلت تیم باید حفظ شود. الان مسئولیت مجیدی و باشگاه سنگین تر شده چون مردم توقع دارند. دیروز دیدیم که حدود صدهزار نفر در ورزشگاه و هواداران زیادی هم پشت در مانده بودند. الان که تیم قهرمان شده، مسئولیت مجیدی بیشتر و کار مدیرعامل باشگاه باشگاه سنگین‌تر شده است. باید از امروز تلاش بیشتری کنند تا سال آینده تیم بهتری آماده رقابت در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا داشته باشیم.

پیشکسوت استقلال در مورد تعریف بازیکنان تیم از قهرمانی به دست آمده با عنوان قهرمانی پاک که به نظر می‌رسد کنایه‌ای به دوره‌های قبلی باشد، اظهار داشت: امسال تیم واقعا زحمت کشید اما باید این صحبت‌ها که با کمک وزیر فلان و بهمان شده را فراموش کنیم. آن سال‌ها تمام شده و بهتر است دیگر به این مسائل ورود نکنیم. الان تیم شرایط خوبی دارد. در وزارت ورزش هم کسی بر سرکار آمده که آن طرفی غش نمی‌کند. سجادی خودش وزیر بوده و می‌داند چطور رفتار کند و طرف رنگی نرود تا به او برچسب و انگ بزنند.

وی در خصوص اینکه با توجه به سال‌های گذشته و همچنین فینال جام حذفی، انتظار می‌رفت وزیر ورزش روز گذشته در مراسم اهدای جام به تیم قهرمان لیگ حضور داشته باشد، گفت: بله، حمید سجادی نبود. او وزیر ورزش است و باید برای دلگرمی ورزشکاران حضور پیدا می‌کرد. در قهرمانی های قبل وزیر ورزش حضور داشت اما اینبار نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد.

رشیدی در مورد معطلی پیشکسوتان استقلال برای ورود به داخل استادیوم فوتبال عنوان کرد: یک کیلومتر را حدود 3 ساعت در راه بودیم. از سعید فتاحی و مصطفی آجورلو تشکر می‌کنم که برای ورود ما تلاش کردند. حدود یک ساعت پشت در بودیم. نتیجه بی برنامگی و بی مدیریتی همین است و بهتر از این نمی‌شود. اینطور نیست که هرکسی سرجای خودش باشد و کار خودش را انجام بدهد. پیشکسوت تر از ما هم حضور داشتند که باید احترام آن‌ها را نگه می‌داشتند. پیشکسوتان زیادی بودند که با این سن و سال حتی برای راه رفتن هم دچار مشکل هستند.

وی افزود: آجورلو وسط جمعیت داشت خفه می‌شد اما خودش را به ما رساند تا وارد جایگاه ویژه (CIP) شویم. بروند. آجورلو با سختی زیادی آمد و صحبت کرد تا در جایگاه مخصوص بنشینیم. بعد از 10-12 سال به استادیوم آزادی رفتیم و با اینحال هیچ چهره ورزشی ندیدیم. تنها آقایان و آقازاده‌ها بودند که در جایگاه مخصوص لم داده بودند!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها