کد خبر : 77022

خروج زود هنگام فرهاد مجیدی از جشن قهرمانی استقلال

خروج زود هنگام فرهاد مجیدی از جشن قهرمانی استقلال

سرمربی استقلال زودتر از بقیه اعضای کادر فنی جشن قهرمانی را ترک کرد.

فرهاد مجیدی در حالیکه بازیکنان، کادر فنی و دیگر اعضای باشگاه استقلال در حال برگزاری جشن قهرمانی و شریک شدن آن با هواداران بودند، زودتر از همه این جشن را ترک کرد و به رختکن رفت.

مجیدی در این فصل لیگ برتر، توانست تیمش را بدون شکست قهرمان کند و بیشترین امتیاز تاریخ یک دوره لیگ برتر را هم از آن خود و تیمش کند.

جشن قهرمانی آبی‌ها با حضور حداکثری هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است.

گریه فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی استقلال

فرهاد مجیدی که توانست مقتدرانه استقلال را در لیگ بیست و یکم به قهرمانی برساند هنگام رفتن به طرف جایگاه توزیع مدال ها بغض در گلو داشت.

اما این بعض که به نظر می رسید به دلیل کسب قهرمانی و پایان یک فصل پرفشار برای سرمربی جوان استقلال باشد با رسیدن به سکوی قهرمانی بیشتر و بیشتر شد و دست آخر به هق هق گریه تبدیل شد. تا آنجا که طاهری سرپرست استقلال فرهاد مجیدی را در آغوش گرفته و اقدام به آرام کردن و دلداری دادن به او داد.

همین ادامه دار شدن گریه فرهاد مجیدی بلافاصله سوالاتی را ایجاد کرد. اینکه آیا فرهاد مجیدی صرفا به دلیل قرار گرفتن در این موقعیت دراماتیک و احساسی به گریه افتاده است یا این گریه ریشه در تصمیماتی دارد که فعلا در دل فرهاد مجیدی نهفته مانده است.

به ویژه که این روزها زمزمه های جدایی فرهاد مجیدی از استقلال نیز به صورت شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده است و فرهاد هنوز واکنشی به آنها نشان نداده است.

هق هق گریه فرهاد مجیدی روی سکوی قهرمانی استقلال از سر احساسات یا تصمیمات؟ + عکس

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها