کد خبر : 77004

وقتی جگر آبادانی‌ها خون است چطور استقلالی ها می‌توانند خوشحالی کنند؟

وقتی جگر آبادانی‌ها خون است چطور استقلالی ها می‌توانند خوشحالی کنند؟

پیشکسوت استقلال گفت: اقدام استقلال درباره لغو جشن قهرمانی تکمیل کننده اقدامات مناسب مدیریتی این فصل باشگاه بود که منجر به قهرمانی تیم شد.

به گزارش خبرورزشی، عباس سرخاب مهاجم اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با عدم برگزاری جشن باشگاه استقلال برای قهرمانی این تیم و اتفاقات مربوط به متروپل آبادان اظهاراتی را مطرح کرد.

مطلع شدید که قرار است امشب جشنی برای استقلال برگزار نشود؟

اتفاقاً من در روزهای گذشته هم قصد داشتم در این ارتباط مطلبی را در صفحه شخصی اش منتشر کنم. به این دلیل که این روزها، روزهای غم انگیزی برای همه مردم ایران است.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

قبل از هر چیز جا دارد به خانواده‌های داغدیده استان خوزستان به ویژه شهر آبادان تسلیت بگوییم و به اطلاع شان برسانیم که ما را هم باید در غم خود شریک بدانند.

درباره تصمیم باشگاه استقلال چه صحبتی دارید؟

این حرکت، یک اقدام پسندیده بود. همه مردم ایران می‌دانند که استقلال قهرمان شده و دیگر نیازی به اعلام چندباره آن نیست. شکرخدا استقلال امسال با اقتدار و چند هفته زودتر قهرمانی اش را جشن گرفت و در این مدت هم طرفدارانش از این بابت حسابی خوشحال بودند. اما وقتی هموطن شان در این روزهای تلخ، خون به جگرشان شده، برگزار کردن جشن صورت خوشی نداشت.

با این حساب شما با این اقدام استقلال موافقید؟

قطعاً موافقم. به نظر من این اقدام باشگاه استقلال که قطعاً آن را می‌توان در حیطه تصمیمات مدیریتی در نظر گرفت یکی دیگر از اقدامات خوب باشگاه در طول این فصل بود که شاهد بودیم بارها با اقدامات صحیح، زمینه ساز قهرمانی استقلال شدند. این تصمیم در واقع کامل کننده تصمیمات صحیح این فصل باشگاه استقلال بود.

جشن استقلال به موقع لغو شد/ وقتی جگر آبادانیها خون است چطور می توان خوشحالی کرد؟/ اقدام باشگاه کامل کننده تصمیمات مدیریتی فصل بود

اما قبول دارید که خیلی از هواداران دوست داشتند بعد از اهدای جام خوشحالی کنند؟

وقت برای خوشحالی کردن زیاد است. امروز که گروهی از مردم کشورمان هنوز نتوانسته اند پیکر خانواده‌هایشان را از زیر آوار متروپل بیرون بکشند و هرشب از آبادان صدای ضجه و گریه به هوا بلند می‌شود، برگزاری جشن و شادی به دل هیچ یک از ما ایرانی‌ها نمی‌چسبد. واقعا شرایط سختی در آبادان وجود دارد که انسان حتی یک لحظه هم نمی‌تواند خودش را جای آن افراد داغدیده بگذارد. مردم ایران هنوز نتوانسته بودند از زیر آمار وحشتناک مرگ و میر بیماری کرونا قد راست کنند که حالا این اتفاق در اوج مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها گریبانگیر یکی از شهرهای دوست داشتنی استان خوزستان شد. تماشای تصاویر به خاک سپردن کودک ۷ ساله، دختر جوانی که قرار بود آخر این ماه عروسی اش باشد و تک تک آنهایی که به خاطر بی مبالاتی عده ای سودجو و منفعت طلب امروز دیگر در جمع ما نیستند، واقعاً دلخراش و غیرقابل تحمل است.

به نظر شما این جشن چه زمانی می‌تواند برگزار شود؟

انشاالله در موقعیتی مناسب تر این اتفاق می‌افتد. فرصت برای برگزاری جشن زیاد است. همانطور که گفتم شکر خدا طرفداران استقلال از ۳ هفته پیش، بابت قهرمانی تیم شان خوشحال شدند و در این مدت هم خوشحالی کرده‌اند. قطعاً مسئولان باشگاه تدبیری می‌اندیشند تا پس از حل مشکلات امروز آبادان جشنی هم برای طرفدارانشان برگزار کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها