کد خبر : 76998

خشم بیرانوند از شروط عجیب پرسپولیس | مرا نمی‌خواهید بهانه نیاورید!

خشم بیرانوند از شروط عجیب پرسپولیس | مرا نمی‌خواهید بهانه نیاورید!

بیرانوند از رفتار مدیران پرسپولیس به شدت ناراحت است و این موضوع را به برخی از همبازیان سابقش در این تیم نیز گفته است.

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی: درحالی‌که رسانه‌ها در چند روز گذشته از قطعی‌شدن حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خبر داده بودند، اما ظاهرا طرفین درخصوص برخی شروط و مفاد مربوط به قرارداد با یکدیگر اختلاف دارند و همین موضوع، عقد قرارداد رسمی باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان شماره‌یک تیم‌ملی را به تأخیر انداخته است.

جالب اینجاست که بیرانوند چند روز پیش سرانجام توانست رضایتنامه‌اش را از باشگاه آنتورپ بلژیک دریافت کند و او هم‌اکنون بازیکنان آزاد محسوب می‌شود.

شروط عجیب پرسپولیس

آخرین خبرها حاکی از آن است که برخی شروط عجیبی که باشگاه پرسپولیس در قرارداد این دروازه‌بان گذاشته، باعث شده او ناراحت شود و فعلا از امضای قرارداد سر باز بزند. ظاهرا بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس در انجام این مذاکره تأکید بر شروطی دارد که در قرارداد کمتر بازیکنی دیده می‌شود و در نوع خودش عجیب است. یکی از شروط باشگاه پرسپولیس این است که اگر کادر فنی از بیرانوند رضایت نداشته باشد می‌تواند او را در لیست مازاد قرار دهد یا شرط دیگر این است که اگر این بازیکن کرونا بگیرد، بابت هر روز غیبت در تمرین جریمه می‌شود. پرسپولیسی‌ها یک شرط عجیب دیگر را هم مطرح کرده‌اند؛ اینکه اگر بیرانوند به‌مدت ۲ماه مصدوم باشد، باشگاه می‌تواند قرارداد این بازیکن را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کند.

البته بیرانوند هم شروط عجیبی داشته و همین موضوع باعث شده روند مذاکرات متوقف شود. ازجمله این شروط رقم قرارداد، پاداش‌ها و تعیین اسپانسر برای پیراهنش است. شاید شروطی که بیرانوند درنظر دارد، توسط خیلی از بازیکنان مطرح شود ولی شروط پرسپولیس در نوع خودش عجیب است. نکته جالب اینجاست که تا همین چند هفته پیش نگرانی مدیران پرسپولیس این بود که باید مبلغ هنگفتی را بابت صدور رضایتنامه بیرانوند به باشگاه بلژیکی پرداخت کنند اما این بازیکن کار پرسپولیس را راحت کرده و با رضایتنامه به تهران آمده است. درحالی‌که خط دروازه پرسپولیس در فصل گذشته به نوعی پاشنه آشیل این تیم بود، مشخص نیست چرا مدیران پرسپولیس برای جذب بیرانوند چنین شروط عجیبی را درنظر گرفته‌اند، آن‌هم درحالی‌که او سابقه مصدومیت طولانی ندارد.

دو طرف عقب‌نشینی می‌کنند؟

بیرانوند از رفتار مدیران پرسپولیس به‌شدت ناراحت است و این موضوع را به برخی از همبازیان سابقش در این تیم نیز گفته است. بیرانوند حتی به مدیران پرسپولیس گفته که اگر مرا نمی‌خواهید بهانه نیاورید. با این حال، برخی نزدیکان بیرانوند می‌گویند که احتمال دارد طرفین نسبت به برخی مواضع خود عقب‌نشینی کرده و در نهایت برای عقد قرارداد ۲ یا ۳ساله به توافق برسند. باید دید در روزهای آینده روند مذاکرات به چه شکلی تغییر خواهد کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها