کد خبر : 76957

اعتراض شدید استقلالی ها | این افراد را به جشن دعوت نکنید

اعتراض شدید استقلالی ها | این افراد را به جشن دعوت نکنید

اعتراض هواداران استقلال به تصمیم مدیران باشگاه برای دعوت از مسئولان قبلی این مجموعه باعث دردسر آجورلو شد.

به گزارش خبرورزشی، انتشار شایعه دعوت باشگاه استقلال از مدیران قبلی این مجموعه که طی سال‌های اخیر و یا پیش از آن در سمت مدیریت بر صندلی مدیرعاملی باشگاه نشسته و یا در جمع اعضای هیئت مدیره حضور داشتند خبرساز شد.

طرفداران تیم استقلال که به واسطه اتفاقات سال‌های گذشته در باشگاه شان خاطرات خوشی از حضور افرادی مانند امیرحسین فتحی، احمد مددی، احمد سعادتمند، علی فتح‌الله‌زاده، اسماعیل خلیل‌زاده، سیدرضا افتخاری و نفراتی از این دست را ندارند، پس از این که مطلع شدند احتمال دارد باشگاه شان از این افراد دعوت کند تا در حاشیه بازی پایانی استقلال در استادیوم آزادی حضور پیدا کنند به شدت ناراحت شدند.

حمله هواداران به مدیرعامل استقلال؛ دشمنان باشگاه حق حضور در جشن را ندارند

طرفداران تیم استقلال در فضای مجازی به ویژه در کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی با یادآوری اقدامات برخی از مدیران که منجر به اخراج وینفرد شفر و یا فسخ یکطرفه قرارداد آندره‌آ استراماچونی و همچنین مشکلات مالی شد که در دوران این افراد برای باشگاه استقلال به وجود آمد عنوان می‌کنند که همین کوتاهی‌ها بود که باعث شد فرهاد مجیدی نتواند نتایج مورد نظرش در استقلال را بگیرد.

طرفداران استقلال از مدیرعامل باشگاه شان سوال کرده اند که چرا باید چنین افرادی در جشن قهرمانی تیم استقلال شرکت داشته باشند؟ طرفداران تیم استقلال این مدیران را که اکثراً منصوب شده از سوی مسعود سلطانی‌فر (وزیر پیشین وزارت ورزش) می‌دانند، لایق حضور در آخرین دیدار تیم شان برای شرکت در مراسم جشن قهرمانی ندانسته و در فاصله ۲۴ ساعت تا برگزاری این دیدار و اعطای کاپ قهرمانی به اعضای تیم استقلال، خواستار لغو حضور این افراد در استادیوم آزادی شده اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها