کد خبر : 76953

شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیسی می شود؟

شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیسی می شود؟

شاید هنوز هم یحیی گل محمدی یک ایجنت سرشناس را به خاطر انتقال دانیال اسماعیلی‌فر از ذوب آهن به سپاهان نبخشیده باشد!

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی بارها اعلام کرده است که دانیال اسماعیلی‌فر در لیست خرید او قرار دارد. این موضوع تنها به امسال برنمی‌گردد بلکه یحیی از سالها قبل به دنبال حضور این بازیکن در پرسپولیس بود.

شاید برای یحیی گل محمدی در تابستان سال ۱۳۹۹ بدترین خبر پیوستن دانیال اسماعیلی فر به سپاهان اصفهان بود. سرمربی پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ نوزدهم قصد داشت تیمش را تقویت کند و سرلیست خریدهایش نیز دانیال اسماعیلی فر بود اما...

در تابستان آن سال این مدافع راست انرژیک یکی از جذاب‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه‌های مدعی فوتبال ایران برای شروع لیگ بیستم بود و خیلی زود سپاهان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

 

دانیال اسماعیلی‌فر که همواره یکی از بهترین دفاع راست‌های لیگ در چند سال اخیر بوده است مدت‌هاست بین پوشیدن و نپوشیدن پیراهن سرخ‌های پایتخت مردد بوده است. حالا در تابستان ۱۴۰۱ بار دیگر شنیده می‌شود یحیی گل محمدی سخت دنبال خرید دانیال اسماعیلی فر است که قراردادش با سپاهان اصفهان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

ظاهرا قرار است این بازیکن رکورد نقل و انتقالات پرسپولیس در فصل جاری را زده و بالاترین دریافتی را از سرخپوشان داشته باشد. هر چند رامین رضاییان از نیم فصل به پرسپولیس اضافه شده اما تکلیف او برای فصل آینده مشخص نیست.

مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دوره دوم حضورش در پرسپولیس به اندازه دوره اول موفق نبوده است. همچنین رضاییان با اصرار خودش فقط برای نیم فصل با پرسپولیس قرارداد بست و حالا شنیده می‌شود از لیگ دسته دوم قطر پیشنهاد دارد.

یحیی گل محمدی نیز اعتقاد فراوانی به سبک بازی دانیال اسماعیلی فر دارد و اگر او پرسپولیسی شود، رامین رضاییان از این تیم خواهد رفت. از طرفی دیگر مشاوران دانیال اسماعیلی فر به او مشورت داده اند که در صورت پیوستن این بازیکن به پرسپولیس از شانس بیشتری برای بازی در تیم ملی و حضور درجام جهانی قطر برخوردار خواهد بود.

بنابراین اگر مدافع راست کنونی سپاهان را در فصل آینده با پیراهن قرمز رنگ پرسپولیس دیدید چندان تعجب نکنید!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها