کد خبر : 76932

لیست خروج استقلال لو رفت| قلم قرمز فرهاد روی نام رودی ژستد

لیست خروج استقلال لو رفت| قلم قرمز فرهاد روی نام رودی ژستد

هنوز لیگ به پایان نرسیده است. تکلیف قهرمان مشخص شده اما تکلیف نایب قهرمان نه! از طرفی هم استقلال می‌خواهد با ثبت چند رکورد جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش ایران ورزشی، اما معلوم نیست بازی پایانی لیگ برتر چه تاریخی برگزار شود (دیروز اعلام کردند ولی مشروط به اینکه بازی شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان در سرنوشت تیم سقوط کننده تأثیر نداشته باشد). همین نکته فعلاً تیم‌ها را در بلاتکلیفی قرار داده است. هر چند که با وجود این بلاتکلیفی و لغو بازی تدارکاتی تیم ملی با کانادا، این روزها تیم‌ها دست به کار شده و مذاکرات خود را با بازیکنان برای فصل آتی آغاز کرده‌اند.

 پرسپولیس که با چهار بازیکن تاکنون توافق کرده است و استقلال هم طبق گفته منابع موثق با کاوه رضایی و محمد نادری تمام کرده و با علی کریمی هم به توافق رسیده؛ اما فرهاد یک لیست خروجی هم دارد.

در لیست مازاد استقلال نام ژستد دیده می‌شود و سعید مهری هم برای فصل بعد با استقلالی‌ها خداحافظی می‌کند. در خط حمله استقلال به احتمال زیاد یک خروجی دیگر هم خواهد داشت؛ به احتمال زیاد ارسلان مطهری هم برای فصل آتی در کنار استقلالی‌ها نیست؛ هرچند که جدایی او منوط به این نکته است که تیم استقلال بتواند یک بازیکن در پست او خریداری کند. ارسلان نشان داده یک استقلالی تمام عیار است و هر بار نیمکت‌نشین شده کوچکترین حاشیه‌ای برای استقلال درست نکرده است.

 همین صفت ارسلان از او یک بازیکن خاص و محبوب هوادار ساخته است، خصوصاً اینکه گل او در دربی هواداران استقلال را روی نامش حساس کرده و خیلی با جدایی گیتاریست استقلال موافق نیستند. فصل نقل و انتقالات همیشه پر از هیاهو و جنجال‌های کاذب است. در این میان هستند بازیکنانی که با بازارگرمی رقم خود را الکی بالا می‌برند! 

به همین دلیل هم باشگاه سعی می‌کند چراغ خاموش پا در بازار نقل و انتقالات بگذارد و در این راستا دلایل خود را نیز دارد. نخست اینکه بازیکن الکی بازارگرمی نکند و دوم اینکه رقبا وارد عرصه رقابت نشوند. 

حالت سومی هم هست و این مسأله مربوط می‌شود به اینکه لیگ تمام نشده و اگر اخبار نقل و انتقالات سر زبان‌ها بیفتد بازیکنان از نظر روحی و روانی افت می‌کنند. 

اما در کنار مسائلی که مطرح شد هیچ باشگاهی دلش نمی‌خواهد قافیه را به رقبا ببازد و همان‌طور که گفته شد چراغ خاموش در بازار داغ نقل و انتقالات حاضر می‌شود. فرهاد و باشگاه استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیستند اما فعلاً منتظرند تا لیگ تمام شود و جشن قهرمانی‌شان نیز بخوبی برگزار شود تا در نهایت لیست مورد نظر را رسانه‌ای کنند. استقلال برای فصل آتی بیشتر در خط حمله خود دچار مشکل است و بیشترین مذاکرات استقلالی‌ها با مهاجمان بوده است و بیشترین ریزش را در خط حمله خواهند داشت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها