کد خبر : 76919

پرسپولیس ماجرای مغانلو را تلافی می کند

پرسپولیس ماجرای مغانلو را تلافی می کند

باشگاه پرسپولیس با توجه به آزاد شدن چند بازیکن سپاهان به دنبال به خدمت گرفتن آنها است.

به گزارش خبرورزشی، در پایان فصل قرارداد ۸ بازیکن سپاهان به اتمام می‌رسد و از حالا خبرهایی در خصوص جدایی آنها منتشر شده است. در این میان پرسپولیس با توجه به حضور پرقدرتش در نقل و انتقالات به دنبال جذب ۴بازیکن آزاد سپاهان است.

سرخ‌ها برای فصل بعد قصد به خدمت گرفتن دانیال اسماعیلی‌فر را دارند و با این شرایط مشخص نیست یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی در مورد رضاییان خواهد گرفت. یکی از دلایلی که پرسپولیس قرارداد کوتاه‌مدت با این بازیکن امضا کرد، حاشیه‌های رضاییان بود ولی او در این چند ماه مورد انضباطی خاصی نداشت. با این حال، گمانه‌زنی‌ها در مورد ماندن یا جدایی رضاییان مختلف است. برخی می‌گویند حتی با آمدن اسماعیلی‌فر، رامین هم در پرسپولیس می‌ماند و برخی هم خبر از جدایی او می‌دهند..

اما اسماعیلی فر تنها بازیکن مد نظر یحیی از تیم سپاهان نیست. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، هواداران پرسپولیس می‌توانند امیدوار به بازگشت سروش رفیعی باشند. رفیعی چند ماه پیش در مصاحبه‌ای در مورد دلایل عدم‌بازگشت به پرسپولیس صحبت کرد و گفت که سبک بازی او مورد پسند کادر فنی پرسپولیس نیست ولی به‌نظر می‌رسد حالا همه‌چیز فرق کرده است. سروش این‌بار در لیست مورد نظر پرسپولیس قرار دارد و قرار است مذاکرات جدی باشگاه با هافبک سپاهان بعد از اتمام لیگ برتر انجام شود. نکته جالب دیگر این است که پرسپولیسی‌ها روی جذب یاسین سلمانی هم نظر دارند. هر چند او تمایل به حضور در اروپا دارد ولی مصدومیت و نیمکت‌نشینی در سپاهان باعث شده تا سلمانی کار سختی برای رفتن به اروپا داشته باشد.

 

چهارمین بازیکنی هم که گفته می‌شود مد نظر پرسپولیس است، سجاد شهباززاده است که البته او و سروش رفیعی نزدیک تر از باقی بازیکنان به این باشگاه هستند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد پرسپولیس امسال پاسخ سختی به هایجک شهریار مغانلو بدهد. بازیکنی که سپاهان سال گذشته با تیزچنگی از دست سرخ‌ها ربود تا یکی از مشکلات بزرگ تیم یحیی در فصل بیست و یکم در خط حمله این تیم رقم بخورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها