کد خبر : 76899

پرونده محرومیت خرید جدید پرسپولیس پس از 8 سال باز می شود؟

پرونده محرومیت خرید جدید پرسپولیس پس از 8 سال باز می شود؟

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع جدید پرسپولیس پیش از ترک ایران با یک محرومیت روبه‌رو شده بود.

به گزارش ایران ورزشی، مرتضی پورعلی‌گنجی با محرومیت به لیگ برتر ایران برمی‌گردد؟» این سؤالی است که این روزها ذهن مخاطبان فوتبال را مشغول کرده است. در فصل بیست و یکم تیم پرسپولیس نتوانست قهرمان شود و این بار سکوی قهرمانی را به تیم رقیب تحویل داد، شاید هم به همین دلیل بود که مسئولان پرسپولیس با دستپاچگی برای فصل بعد شروع به خرید بازیکن کردند. یکی از خریدهای این تیم که این روزها سر و صدا به پا کرد مرتضی پورعلی‌گنجی بود.

اما شاید کمتر کسی یادش باشد خرید جدید پرسپولیس با محرومیت (سال ۹۳) کشور را ترک کرد و با شروع لیگ بیست و دوم شاید اجازه بازی در لیگ برتر را نگیرد. پورعلی‌گنجی بهمن ماه سال ۹۳ از تیم نفت به لیگ چین رفت. البته خرید جدید پرسپولیس قبل از رفتنش در بازی پیکان و نفت تهران اقدام به زدن کمک داور بازی کرد!‌ پورعلی‌گنجی در بازی پیکان و نفت که کم هم حاشیه نداشت با دست به سینه کمک داور بازی (علی میرزابیگی) زد. در آن بازی علی صفایی داور وسط بود و گزارشی به کمیته انضباطی فرستاد و در این گزارش اشاره‌ای به رفتار پورعلی‌گنجی داشت.

کمیته انضباطی هم بر اساس گزارش داور بازی و فیلم دیدار نفت و پیکان این بازیکن را محروم کرد. نکته اینجا بود که مرتضی پورعلی‌گنجی قبل از اینکه دوران محرومیتش را در ایران پشت سر بگذارد به چین رفت و اینگونه بود که قسر در رفت! حالا اما بعد از گذشت هشت سال از آن ماجرا یک بار دیگر این بازیکن قرار است به لیگ ایران آمده و برای پرسپولیس بازی کند؛ این در حالی است که آن محرومیت هنوز در رزومه پورعلی‌گنجی باقی مانده و این بازیکن با همان پرونده به کشور بازمی‌گردد.

در سراسر دنیا لمس داور بین سه تا شش جلسه محرومیت دارد و در ماجرای آن روز پورعلی‌گنجی با دست به سینه میرزابیگی کوبید! با توجه به رفتار غیر اخلاقی که پورعلی‌گنجی با کمک داور بازی داشت این بازیکن باید محرومیت خود را پشت سر بگذارد یا خیر؟ این سؤالی است که باید از مسئولان کمیته انضباطی پرسید. چون در حکم پورعلی‌گنجی آمده بود محرومیت از بازی‌های داخلی. باید دید با بازگشت پورعلی‌گنجی به لیگ ایران، حسن‌زاده محرومیت داخلی این بازیکن را اعمال می‌کند؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها