کد خبر : 76891

پرسپولیس با سومین لژیونر هم به توافق رسید/ یونس دلفی به زودی در پرسپولیس

پرسپولیس با سومین لژیونر هم به توافق رسید/ یونس دلفی به زودی در پرسپولیس

لژیونر جوان فوتبال ایران پیوستنش به پرسپولیس را تایید کرد. یونس دلفی سومین لژیونری است که پس از علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی با این تیم به توافق رسیده است.

به گزارش همشهری آنلاین هواداران پرسپولیس دیروز را با دو خبر خوش نقل و انتقالاتی به پایان رساندند. سرخ ها موفق شدند قرارداد ستاره تیم شان یعنی مهدی ترابی را تمدید کنند و در ادامه هم اعلام شد که مرتضی پورعلی گنجی با این تیم قرارداد بسته است.

به این تازه آغاز نقل و انتقالات سرخ ها برای فصل آینده است و باشگاه پرسپولیس با چند بازیکن دیگر هم به توافق رسیده که به زودی عقد قرارداد با این بازیکنان به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

یکی از بازیکنانی که طی روزهای اخیر خبرهایی در خصوص پیوستنش به پرسپولیس مطرح بود یونس دلفی است. بازیکنی که طی دو فصل اخیر در لیگ کر.اسی حضور داشت اما در نهایت تصمیم گرفت تا به فوتبال ایران بازگردد.

دلفی و مدیر برنامه هاش بعد از مذاکراتی که در چند روز اخیر با پرسپولیس داشتند با این تیم به توافق رسیدند و قرار است به زودی عقد قرارداد رسمی هم صورت بگیرد.

لژیونر جوان کشورمان دیشب در ویدیویی که از او در فضای مجازی منتشر شد توافق با پرسپولیس را تایید کرد. به این ترتیب دومین خرید سرخ ها یونس دلفی خواهد بود. بازیکنی که توانایی بازی در پست وینگر و حتی خط حمه را دارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها