کد خبر : 76882

یحیی گل محمدی به دو راهی ماندن و نماندن رسید؟

یحیی گل محمدی به دو راهی ماندن و نماندن رسید؟

کادرفنی پرسپولیس با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه احتمالاً تغییراتی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش مهر، بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در حالی هفته‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که پرسپولیس پس از پنج قهرمانی متوالی، جام را به استقلال تهران داد تا دوران پر افتخار پنج سال گذشته سرخپوشان اینگونه به پایان برسد. پرسپولیس در حالی دو هفته پایانی به مصاف شهر خودرو مشهد و فجر شهید سپاسی خواهد رفت که برای قطعی کردن نایب قهرمانی خود نیاز به امتیازات کامل این بازی‌ها دارد.

نوسان نتیجه‌گیری در پرسپولیس با بروز اختلافات در رختکن این تیم نظیر درگیری لفظی علیرضا ابراهیمی، حامد لک و رامین رضاییان با کادر فنی و مصدومیت‌های متوالی تنی چند از آنها همراه شد تا یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در اکثر بازی‌های خود مجبور به اتخاذ تصمیمات متفاوت در ترکیب تیمش شود.

سرمربی پرسپولیس پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران مسئولیت تمام نتایج را بر عهده گرفت اما باز هم مدیریت باشگاه معتقد است گل محمدی برای باز گرداندن پرسپولیس به روزهای اوج باید تصمیمات مهم‌تری را بگیرد.

 

اشتباهات دروازه‌بان‌های پرسپولیس و آسیب دیدگی‌های متوالی باعث شده تا احتمال ایجاد تغییرات در کادر فنی پرسپولیس با بقای گل محمدی نیز قوت بگیرد.

گل محمدی که در دو سال گذشته اصرار زیادی روی حفظ دستیاران خود داشت حالا با درخواست مدیران باشگاه برای ایجاد تغییر در کادر فنی روبرو شده است تا او در دو راهی ماندن با نفرات فعلی یا اضافه شدن دستیاران دیگر بماند.

قطعا گل محمدی برای ماندن در رأس کادر فنی تیمش و خروج از فشار انتقادات چاره‌ای جز اضافه کردن تفکر جدید به جمع دستیاران خود نخواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها