کد خبر : 76842

واکنش جالب مجری سابق به برنامه جدید فردوسی پور ؛ غول آزاد شد

واکنش جالب مجری سابق به برنامه جدید فردوسی پور ؛ غول آزاد شد

مجری سابق صداوسیما درباره فعالیت جدید عادل فردوسی پور در فضای رسانه‌ای، رشته توئیتی عجیب را منتشر کرد.

به گزارش خبرورزشی، مازیار ناظمی مجری و خبرنگار سابق صداوسیما و مدیر روابط عمومی سابق وزارت ورزش و جوانان با انتشار چند رشته توئیت به ماجرای سایت و اپلیکیشن عادل فردوسی پور که در فضای مجازی، سروصدای زیادی ایجاد کرده است واکنش نشان داد.

ناظمی در توئیتر نوشت: فوتبال ۳۶۰ را یک ماجرای ساده محدودیت عادل فردوسی پور و رو آوردن به ساخت و پخش از مسیر پلات فرم‌های آزادتر نبینید!

عادل، بعد از خروج از مدار و قبول نکردن قواعد کار تیمی از نظر سیما و مدیرانش، حالا زمینه ساز شکل گیری یک فرم سیمای جایگزین یا حداقل هم آورد برای رسانه ملی شده است.

یعنی با تهیه فوتبال ۳۶۰ دارد انگیزه و امید گروه‌های مستعد واگرایی و شاید هم خشمگین از رفتار تلویزیون را تشدید می‌کند و این میزان عصبیت و شاید نفرت از بی‌تفاوتی سیما و تصمیم‌گیران آن به احیای نود و سایر موارد، کم کم دامن خود تلویزیون را خواهد گرفت.

رشته توئیت عجیب مجری و خبرنگار سابق صداوسیما/ پیام مهم عادل فردوسی پور با برنامه جدید؛ در بطری باز و غول آزاد شد!

برنامه ۳۶۰ عادل، نقش شتاب دهنده هم برای تلویزیون‌های اینترنتی دارد، افزایش بیننده‌های مجازی و یافتن علائق خود در خارج از کادر سیمای رسمی، گفتمان بی نیازی و بی اثر کردن رسانه‌های جریان اصلی را شدت می‌بخشد.

حالا دهها و شاید هم صدها و هزاران حساب کاربری برای القا و ترویج و شاید هم سوء استفاده از برنامه فوتبال ۳۶۰ ایجاد شود که یله و رها فقط به قصد دیده شدن در فضای کی به کیه مجازی وارد می‌شوند.

پیام مهم عادل در برنامه ۳۶۰ این است می‌سازم و نمایش می‌دهم پس من هستم! دیده شدن و بودن به مدد نظام سایبری و شبکه‌های اجتماعی.

نکته ای که سیما می‌فهمد ولی دیگر دیر شده و درب بطری باز و غول آزاد شده است!

رشته توئیت عجیب مجری و خبرنگار سابق صداوسیما/ پیام مهم عادل فردوسی پور با برنامه جدید؛ در بطری باز و غول آزاد شد!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها