کد خبر : 76828

آخرین وضعیت پرسپولیسی شدن 2 بازیکن سپاهان

آخرین وضعیت پرسپولیسی شدن 2 بازیکن سپاهان

شایعات زیادی در خصوص پیوستن دو بازیکن تیم سپاهان به پرسپولیس مطرح شده است.

به گزارش فارس، با وجود دو هفته مانده تا پایان لیگ برتر، شایعاتی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی به راه افتاده و هر روز یک نام جدید برای پیوستن به این تیم یا جدایی مطرح می‌شود.

در جدیدترین مورد، بحث پیوستن سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس در صدر اخبار این روزهای این باشگاه سرخپوش تهرانی قرار گرفته است. احمدزاده و رفیعی سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و اتفاقاً عملکرد خوبی از خود در این تیم به جا گذاشته‌اند.

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که فرشاد احمدزاده تا این لحظه در لیست تیم پرسپولیس برای فصل آینده نیست چرا که او با سپاهان برای فصل آینده قرارداد دارد و جدایی‌اش از این تیم اصفهانی با این شرایط بسیار سخت خواهد بود.

در مورد سروش رفیعی اما این موضوع متفاوت است. این بازیکن ابراز تمایل کرده تا یکبار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. 

رفیعی ابراز تمایل کرده تا بتواند در فصل نقل و انتقالات پیراهن تیم سابقش را بر تن کند و در همین رابطه مدیر برنامه‌های این بازیکن پیگیری‌هایی درباره پیوستن او به پرسپولیس انجام داده است، اما در این خصوص باید متذکر شد چیزی قطعی نیست.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای سرخپوش شدن رفیعی منتظر لیست نهایی یحیی گل‌محمدی در پایان فصل هستند تا در این باره تصمیم‌گیری کنند. با این همه چیزی که مشخص است این است که رفیعی تمایل زیادی دارد تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند، اما شانس فرشاد احمدزاده برای این مسئله بسیار کم خواهد بود مگر اینکه اتفاق و توافقات دیگری رخ بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها