کد خبر : 76814

توافق علیرضا بیرانوند و پرسپولیس 3 هفته پیش چراغ خاموش

توافق علیرضا بیرانوند و پرسپولیس 3 هفته پیش چراغ خاموش

یک هفته قبل، از انعقاد قرارداد سه ساله بیرانوند با پرسپولیس خبر داده بودیم. اتفاقی که بنا به مصلحت کادر فنی و مدیران باشگاه عقب افتاد تا دو بازی آخر هم انجام شود و ذهن و روان بازیکنان تیم از جمله لک و گوهری بهم نریزد.

به گزارش ایران ورزشی، طی یکی دو هفته گذشته ماجرای پیوستن بیرو به پرسپولیس محرز شده و جزئیاتش از جمله اینکه قرار شده پرسپولیس پولی بابت رضایتنامه نپردازد هم در رسانه‌ها بازتاب پیدا کرد تا حضور بیرو در پرسپولیس قطعی شود.

البته هفته قبل بعد از سفر بیرو به عمان بحث‌هایی درباره پیشنهادهای جذاب به او از داخل و خارج به گوش رسید اما خیلی زود مشخص شد این سفر برای تفریح و استراحت بوده و بیرو به پرسپولیس قول داده و کار حضورش در جمع سرخ‌ها برای فصل بعد تمام شده است.

گفته می‌شود بیرانوند برای حضور در پرسپولیس و البته بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی قبل از جام جهانی قید سه پیشنهاد سنگین مالی از سوی تیم‌های شهرستانی را زده و با توجه به اینکه از مبلغ قراردادش با آنتورپ گذشته تا پرسپولیس پولی بابت رضایتنامه او به باشگاه بلژیکی ندهد، خدمت بزرگی به باشگاه سابق خود کرده است.

با این حساب و لطف بیرانوند در حق پرسپولیس احتمالاً درویش قول داده بالاترین مبلغ قرارداد در باشگاهش را برای گلر ملی‌پوش اختصاص دهد اما سؤال اینجاست که مگر پرسپولیس چه عددی را می‌تواند به او پرداخت کند یا پرداخت عددی خارج از عرف صدای بقیه بازیکنان را در نخواهد آورد؟

دیروز همچنین محسن فروزان که ظاهراً با مدیر برنامه بیرانوند ارتباط دارد اعلام کرده بود که بیرو با پرسپولیس سه ساله بسته که البته ایران ورزشی در گزارش هفته قبل به این مسأله اشاره کرده بود و چیز تازه‌ای نیست. در عین حال خیلی‌ها دوست داشتند خبر نهایی شدن این انتقال را به صورت رسمی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس بشنوند که این هم مطرح و تأیید شد.

درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در قبال سؤال‌های مجری برنامه فوتبال برتر خیلی زود وا داد و با اینکه یحیی گل‌محمدی از باشگاه خواسته بود تا پایان فصل صحبتی در این باره نشود، مدیرعامل باشگاه به مذاکره و توافقات اولیه با بیرانوند اشاره داشت و این انتقال به نوعی رسمی شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها