کد خبر : 76729

جنجالی ترین ادعای تراکتور در مورد پرسپولیس رد شد / در جلسه کمیته انضباطی چه گذشت

جنجالی ترین ادعای تراکتور در مورد پرسپولیس رد شد / در جلسه کمیته انضباطی چه گذشت

در جلسه دیروز کمیته انضباطی درخصوص اتفاقات بازی تراکتور و پرسپولیس در مورد جنجالی‌ترین ادعای تیم میزبان هم بحث شد.

به گزارش ورزش سه، ظهر دیروز جلسه کمیته انضباطی پیرامون بازی پرسپولیس - تراکتور در حالی برگزار شد که ناظر و مسئول برگزاری بازی در این جلسه حضور پیدا نکردند اما در حضور سیدرضا مهدوی داور مسابقه، جلسه طولانی برگزار شد.

نکته مهم اینکه در بخشی از این جلسه که خبرنگار ما به آن دسترسی پیدا کرده، رئیس کمیته انضباطی تاکید می‌کند که «یک هفته برای صدور رای» زمان وجود دارد و این کمیته هیچ عجله‌ای در این خصوص نخواهد کرد.

به این‌ترتیب اگرچه پیش‌بینی‌ها مبنی بر این بود که روز سه‌شنبه یا چهارشنبه رای نهایی ابلاغ شود اما کمیته انضباطی ترجیح خواهد داد که پس از جلسه استماع فردا، موارد مختلف را بررسی کند و حکم نهایی را بدهد.

اگرچه مسئولان کمیته انضباطی دیروز به اظهارات ناظر بازی دسترسی نداشتند اما به نظر می‌رسد ابهام اصلی در مورد ادعای باشگاه تراکتور بود که با پاسخ داور مسابقه تا حد زیادی رفع شده است.

مسئولان کمیته انضباطی که گزارش دو صفحه‌ای داور را درباره بازی خوانده بودند، از او در این مورد که آیا پس از توقف اولیه و حضور در رختکن آمادگی این را داشت که به زمین بازگردد و بازی را از سر بگیرد، سوال پرسیدند.

او در پاسخ با رد این ادعا اعلام کرد که ۳۰ دقیقه پس از توقف بازی در دقیقه ۷۰ برای بررسی شرایط ورزشگاه اقدام کرد اما مهیای انجام مسابقه نبود و در نهایت تعطیلی بازی را اعلام کرد.

البته ابوالفضل حسن‌زاده ترجیح داد که در مقابل خبرنگاران به سوال یک خبرنگار در این مورد پاسخ ندهد.

این در حالی است که چند روز پیش مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور این ادعا را مطرح کرد که داور برای ازسرگیری بازی اعلام آمادگی و از تیم پرسپولیس برای حضور در زمین دعوت کرد که مورد مخالفت قرمزها قرار گرفت.

حالا باید منتظر ماند و دید که ناظر این بازی چه اظهاراتی را در کمیته انضباطی خواهد داشت و همچنین مسئولان دو باشگاه به چه شکلی دفاعیه خود را انجام می‌دهند.

باتوجه به اینکه رئیس کمیته انضباطی در جلسه امروز تاکید کرد که یک هفته برای صدور رای فرصت وجود دارد، احتمال دارد که پس از پایان لیگ، حکم صادر و محرومیت و جرایم نیز در فصل جدید اعمال شوند.

اظهارات رئیس کمیته انضباطی نیز به وضوح نشان می‌دهد که این کمیته عجله‌ای برای صدور رای ندارد و شاید همین موضوع نشانه‌ای باشد بر اینکه کمیته انضباطی تصمیمی بر تکرار بازی ندارد چرا که فرصتی برای تکرار این مسابقه وجود نخواهد داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها