کد خبر : 76707

خانه تکانی فرهاد مجیدی در استقلال / لیست خروج احتمالی استقلال

خانه تکانی فرهاد مجیدی در استقلال / لیست خروج احتمالی استقلال

احتمالا ۵ یا ۶ بازیکن استقلال برای فصل بعد در لیست مازاد مجیدی قرار بگیرند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، فرهاد مجیدی بعد از نزدیک به یک دهه استقلال را در لیگ برتر ایران قهرمان کرد. او حالا در فکر بستن تیمی پرقدرت‌تر برای تکرار این قهرمانی در فصل آینده است؛ تیمی که احتمالا چند ریزش هم خواهد داشت و مجیدی تصمیم به کنارگذاشتن ۵ یا ۶بازیکن خواهد گرفت.

البته این مربی درصدد حفظ شاکله اصلی تیمش است و این موضوعی است که برای سرمربی آبی‌ها حائز اهمیت خواهد بود. با این حال، با اتمام لیگ برتر، استقلال دوباره در صدر اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران قرار خواهد گرفت؛ تیمی که فصل گذشته خریدهای خوبی انجام داد و حالا هواداران استقلال امیدوار به تکرار این اتفاق هستند.

در جمع بازیکنان استقلال، رافائل داسیلوا، محمد دانشگر، وریا غفوری، روزبه چشمی، عارف غلامی و آرمان رمضانی نفراتی هستند که قراردادشان بعد از اتمام لیگ برتر به پایان خواهد رسید، هرچند که استقلال با خطر از دست‌دادن چند بازیکن تحت قرارداد هم مواجه است.

۳ هافبک استقلال جدا می‌شوند؟

اینکه مجیدی کدام بازیکنان را کنار خواهد گذاشت، هنوز به‌صورت قطعی مشخص نیست ولی شنیده می‌شود که برخی از بازیکنان موقعیت متزلزلی دارند و شاید در نهایت از استقلال جدا شوند. از سعید مهری، زبیر نیک‌نفس و آمانوف به‌عنوان ۳بازیکنی نام برده می‌شود که شاید در لیست مازاد مجیدی قرار بگیرند، هرچند که مجیدی مدتی پیش در مورد آمانوف به این موضوع اشاره کرد که او قطعا به درد استقلال می‌خورد و دلیل بازی‌نکردن این بازیکن را مشکل بدنی آمانوف بابت روزه‌گرفتن در ماه رمضان دانست. آمانوف بعد از ضربه پنالتی که برابر نساجی در جام حذفی از دست داد، موقعیت خوبی در تیم نداشت و باید دید مجیدی در مورد او چه تصمیمی خواهد گرفت.

سعید مهری، هافبک دفاعی آبی‌پوشان که تا اینجای فصل فقط در ۱۱بازی و بیشتر به‌عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شده است، به‌طور حتم در لیست خروج آبی‌ها قرار خواهد گرفت. زبیر نیک‌نفس هم با اینکه ۲۱بازی برای استقلال انجام داده ولی هنوز نتوانسته رضایت مجیدی را جلب کند و از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مجیدی در پست هافبک دفاعی دنبال جذب بازیکنی است که نسبت به داشته‌های فعلی‌اش کیفیت فنی بالاتری داشته باشد.

وضعیت مبهم چشمی

روزبه چشمی هم یکی دیگر از بازیکنانی است که برای ماندن در استقلال شرایط مبهمی دارد. او در این فصل و قبل از رفتن مرادمند و یزدانی در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و اگر هم به‌عنوان یار تعویضی به زمین می‌آمد، بیشتر در خط هافبک بازی می‌کرد. مجیدی برای فصل بعد دنبال جذب هافبک است و از طرفی چشمی هم درصورت ماندن در استقلال شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت. این در حالی است که درصورت بازگشت مرادمند و یزدانی یا جذب مدافعان جدید، عرصه برای چشمی تنگ‌تر خواهد شد. با این شرایط و جدا از تصمیمی که مجیدی قرار است بگیرد، شاید خود چشمی هم به فکر جدایی از استقلال باشد. از رضا آذری و امیرعلی صادقی هم به‌عنوان دیگر بازیکنانی نام برده می‌شود که شاید فصل بعد در استقلال نباشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها