کد خبر : 76688

از پیشنهاد تیم اماراتی برای فرهاد مجیدی چه خبر؟

از پیشنهاد تیم اماراتی برای فرهاد مجیدی چه خبر؟

بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر خبرهایی درباره انتقال احتمالی فرهاد مجیدی به یکی از تیم‌های اماراتی در فضای مجازی دست به دست شد که نگرانی گروهی از هواداران این باشگاه را به دنبال داشت.

به گزارش ایران ورزشی، در مقابل این خبر، فرهاد مجیدی تا کنون سکوت کرده و ترجیح داده تا پایان لیگ پیرامون این موضوع حرفی به زبان نیاورد. احتمالاً سرمربی استقلال بعد از پایان لیگ درباره اینکه آیا چنین پیشنهادی صحت داشته یا خیر توضیحاتی خواهد داد.

درعین حال اما مسئولان باشگاه استقلال نیز نسبت به این خبر بی‌تفاوت نبودند و در روزهای اخیر واکنش‌هایی داشتند. برای مثال محمد مومنی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده که فرهاد مجیدی تحت قرارداد با باشگاه استقلال است و تا امروز نیز پیشنهادی برای جذب او از سوی تیم‌های اماراتی به دست باشگاه استقلال نرسیده است.

بنابراین باید موضوع جدایی مجیدی را لااقل برای فصل آتی منتفی دانست و به احتمال بسیار زیاد این مربی همچنان در استقلال خواهد ماند تا پروژه قهرمانی دوباره در لیگ و احتمالاً در لیگ قهرمانان آسیا را پیش براند. بدون شک اگر برای مجیدی درخواستی از سوی اماراتی‌ها بیاید، باشگاه استقلال اعلام خواهد کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها