کد خبر : 76508

حامد لک روی نیمکت تا پایان فصل

حامد لک روی نیمکت تا پایان فصل

حامد لک با اشتباه بزرگی که مقابل سپاهان داشت برای چندمین بار در این فصل تیمش را در شرایط سختی قرار داد. لک باز هم گل بدی خورد تا مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان قرار بگیرد. این برای چندمین بار در این فصل بود که حامد لک اشتباه بزرگ داشت هر چند خودش گفته در سه چهار بازی شرایط خوبی نداشته است.

به گزارش ایران ورزشی، لک که در اولین فصل حضورش در پرسپولیس نمایشی عالی داشت این فصل یکی از عاملان ناکامی تیمش در راه رسیدن به قهرمانی مجدد لقب گرفت و در برخی از بازی‌ها مثل دیدار رفت با هوادار و پدیده، بازی برگشت با صنعت نفت آبادان، گل‌گهر و سپاهان اشتباهات کشنده‌ای داشت ضمن اینکه در بازی‌های دوستانه مقابل پیکان و تیم المپیک هم از این اشتباهات مرتکب شده بود.

لک در برخی بازی‌های دیگر مثل دیدار رفت مقابل آلومینیوم در اراک یا نساجی در تهران هم در گل‌های خورده مقصر بود و در برخی بازی‌ها هم اشتباهات کشنده‌ای داشت و شانس آورد که گل نخورد تا فصل عجیبی را پشت سر گذاشته باشد.

با این حال به نظر می‌رسد فصل برای حامد لک در سیرجان به پایان رسیده است چرا که بعید به نظر می‌رسد در سه بازی باقیمانده یحیی گل‌محمدی به او بازی بدهد. با این حساب احمد گوهری در مصاف با تراکتور، پدیده و فجر دروازه‌بان فیکس پرسپولیس خواهد بود و با وجود ضعف‌هایش به لک ترجیح داده خواهد شد. در واقع از نظر کادر فنی پرسپولیس پیمانه حامد لک در این فصل پر شده و اعتماد کردن به او دیگر جایز نیست چرا که این دروازه بان به تازگی مورد عفو کادر فنی قرار گرفته بود و دیگر فرصتی ندارد که به او شانس مجدد داده شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها