کد خبر : 76450

نظر فرهاد مجیدی به پیشنهاد سنگین خارجی

نظر فرهاد مجیدی به پیشنهاد سنگین خارجی

برخی رسانه‌ها از پیشنهاد الوصل امارات و برخی تیم‌های دیگر خلیج‌فارس به مجیدی درحالی خبر می‌دهند.

به گزارش فرهیختگان ، درباره سرنوشت فرهاد مجیدی و ادامه همکاری او با استقلال هم اخبار زیادی به گوش می‌رسد و با وجود اینکه از برخی پیشنهادها به مجیدی صحبت می‌شود اما به‌واقع مشخص نیست سرمربی فعلی آبی‌پوشان برای فصل بعدی خود چه تصمیمی را گرفته است.

برخی رسانه‌ها از پیشنهاد الوصل امارات و برخی تیم‌های دیگر خلیج‌فارس به مجیدی درحالی خبر می‌دهند که طبق شنیده‌ها سرمربی آبی‌پوشان فعلا برنامه‌های خود را برای ساختن بنایی مستحکم و قابل‌اتکا به‌منظور کسب موفقیت‌های بعدی در همین استقلال استوار کرده و در صورتی‌که ماندنی باشد، قطعا تیم مقتدرتری را برای استقلال فصل بعدی تدارک خواهد دید.

این درحالی است که با درآمدزایی نسبتا مناسبی که در باشگاه صورت گرفته، این چهره دغدغه‌ای برای سبد خریدش ندارد، با این حال درمورد سرنوشت ادامه همکاری با مجیدی نیز باید منتظر وقایع بعدی ماند. پیشنهادهای داخلی برای سرمربی تیم قهرمان هم طبعا امری غیرطبیعی نیست اما مجیدی همان‌طور که در دوران بازیکنی بعد از پیوستن به استقلال در تیم دیگری بازی نکرد، در عرصه مربیگری نیز چنین برنامه‌ای دارد و طبق شنیده‌ها قصد ندارد در ایران به‌جز استقلال با تیم دیگری به‌عنوان سرمربی همکاری کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها