کد خبر : 76416

عسل برانکو را در پرسپولیس خوردند و ظرفش را شکستند!

عسل برانکو را در پرسپولیس خوردند و ظرفش را شکستند!

مهدی رسول پناه که منتقد پر و پا قرص عملکرد کاردفنی پرسپولیس است در گفتگوی جدید خود سرمربی و کادرفنی پرسپولیس را مقصر ناکامی سرخ پوشان در کسب جام در این فصل دانست.

مهدی رسول پناه در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری فارس گفت: ضمن قدردانی از زحمات اعضای تیم باید بگویم که برای همه مشخص شد که دیگر باقیمانده ظرف عسل برانکو و کالدرون ته کشیده است! میراثی که آنان در پرسپولیس به بنیان گذاشته بودند ته کشیده. دو سال و نیم آقایان که مدعی امپراطوری بودند، حتی ته مانده عسل او را خوردند و با عملکردی که بجا گذاشتند میراث قهرمانی برانکو را نابود کردند؛ هم عسل را خوردند و هم ظرفش را شکستند!

مدیرعامل پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: آثارش این شد که بیش از ۴۰ میلیون هوادارِ امیدوار را ناامید و ناراحت کردند، بی آنکه آقایان پذیرشی در نوع و چگونگی عملکرد ورزشی خود داشته باشند. فقط بهانه تراشیدند! شما بگویید برانکو چه زمانی بهانه جویی کرد؟ چه زمانی برانکو به علت نگرفتن حقوقش قهر و یا تهدید به استعفا کرد؟ او با چه بازیکنانی به فینال آسیا رفت؟ برانکو چه زمانی به داور و دیگران بی احترامی کرد؟ چه زمانی برانکو بهانه باخت تیم را بی پولی باشگاه در جذب بازیکنان حرفه‌ای مرتبط می‌کرد؟

رسول پناه در خصوص اینکه نتایج پرسپولیس در این سال‌ها ماحصل تیمی بوده که برانکو آن را بنا کرده بود، گفت: قطعآ برانکو معمار بزرگ قهرمانی‌های پرسپولیس بود و باتوجه به تعهد و تخصصش ، ستاره ساز بود. متاسفانه بعضی‌ها به اسم برانکو آلرژی داشتند.

وی افزود: حدود ۲ سال سکوت اختیار کردم، تا پرسپولیس لطمه نخورد. هیچوقت نه به عنوان ورود به موضع تقابلِ شخصی، بلکه به عنوان یک هوادار واقعی، حامی باشگاه بودم و هستم اما حالا با گذر زمان و کنار رفتن پرده‌ها، خیلی حرف‌ها و واقعیت‌ها از زبان هواداران گفته می‌شود. هواداران به‌ خوبی همه چیز را درک، تجزیه و تحلیل کرده‌اند. هواداران پرسپولیس با واقعیت برخی افراد خوب آشنا شدند. این ناکامی‌ها دلیلی شد تا نقاب از شخصیت عده‌ای برداشته شود که در فضای مجازی سوپرمن جلوه داده می‌شدند و توسط عده‌ای، خودشان را آن طور که دوست دارند به مردم و طرفداران معرفی کردند. امیدوارم رسانه‌های دلسوز و با وجدان، ناکامی‌های پرسپولیس را در فصل جاری، خیلی خوب کالبد شکافی کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها