کد خبر : 76368

مربی خارجی گزینه مدیرعامل پرسپولیس در صورت استعفای یحیی گل محمدی

مربی خارجی گزینه مدیرعامل پرسپولیس در صورت استعفای یحیی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی بعد از بازی با سپاهان و شکست تلخ در سیرجان مصاحبه‌ای نکرد و با اینکه شایعه استعفایش مطرح می‌شد هیچ خبری از استعفای او به میان نیامد که البته شاید در فاصله سه بازی تا آخر فصل زیاد هم عجیب نباشد.

به گزارش ایران ورزشی، باشگاه پرسپولیس بعد از نتایج ضعیف هفته‌های اخیر همواره پشت کادر فنی‌اش و یحیی گل‌محمدی در آمده و صراحتاً اعلام کرده بود با توجه به اینکه یحیی برای دو فصل بعد هم قرارداد دارد هیچ برنامه‌ای برای برکناری او ندارند و این کادر با قدرت به کارش ادامه خواهد داد.

این مطالب و حمایت البته تا قبل از بازی با سپاهان جریان داشت شاید به این خاطر که مدیران باشگاه منتظر بودند آن چند درصد شانس باقیمانده برای قهرمانی زنده شود که نشد و بدتر اینکه سه هفته مانده به پایان فصل همه چیز تمام شد.

دیروز درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی جلسه‌ای چند ساعته برگزار کرد و از آنجا که گفته شد یکی از دوستان یحیی او را از استعفا بعد از بازی سپاهان منصرف کرده شاید بعد از این جلسه برخی منتظر استعفای گل محمدی بودند که یحیی بعد از خروج از باشگاه حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشد و البته خبری از استعفا هم بیرون نیامد کما اینکه رسانه رسمی باشگاه نوشت طرفین در این جلسه درباره شرایط و برنامه‌های تیم در بازی‌های باقیمانده تا پایان لیگ برتر و همچنین برطرف کردن مشکلات مالی و پرداخت طلب بازیکنان صحبت کرده‌اند!

در عین حال مثل دو ماه اخیر گفته می‌شود درویش بیشتر تمایل دارد تا سرمربی دیگری – احتمالاً خارجی – را برای فصل بعد به خدمت بگیرد اما قرارداد سنگین یحیی دستش را بسته و تا موقعی که خود یحیی زیر فشارها خم نشده و راضی به استعفا نشود او را اخراج نخواهد کرد چرا که نمی‌خواهد هزینه گزاف دیگری به باشگاه تحمیل کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها