کد خبر : 76354

استوری بازی سینمایی ها بعد از قهرمانی استقلال + تصاویر

استوری بازی سینمایی ها بعد از قهرمانی استقلال + تصاویر

تعدادی از اهالی استقلالی سینما هم قهرمانی استقلال را به سبک خودشان تبریک گفتند.

به گزارش خبرورزشی - پیرو مسجل شدن قهرمانی تیم استقلال پس از شکست تیم پرسپولیس مقابل سپاهان، تعدادی از اهالی سینما در واکنش به این اتفاق در صفحات اجتماعی‌شان با انتشار استوری‌هایی قهرمانی آبی‌ها را تبریک گفتند.

تصاویر| استوری بازی اهالی سینما پس از قهرمانی استقلال

یکی از این افراد محمدحسین مهدویان کارگردان استقلالی سینما بود که با انتشار تصویر فرهاد مجیدی و قرار دادن یک تاج و دو ستاره به علامت باشگاه تاج و ستاره‌های آسیایی این تیم، همچنین تگ کردن فرهاد مجیدی در پایین عکس، قهرمانی استقلال را تبریک گفت. او بارها در این سالها در فیلمهایش تصاویری از اسطوره های این باشگاه مانند زنده یاد ناصر حجازی یا زنده یاد منصور پورحیدری را به تصویر کشیده بود.

تصاویر| استوری بازی اهالی سینما پس از قهرمانی استقلال

نوید محمدزاده بازیگر سرشناس سینمای ایران و برنده جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم فجر هم از جمله بازیگران استقلالی بود که آرم باشگاه استقلال را در صفحه خودش استوری کرد. او یک تاج و دو کاپ قهرمانی را به نمایش گذاشت. همچنین صفحه رسمی باشگاه استقلال و صفحه فرهاد مجیدی را نیز در این استوری تگ کرد.

تصاویر| استوری بازی اهالی سینما پس از قهرمانی استقلال

بهرام افشاری یکی دیگر از هنرپیشه های استقلالی بود که تصویر صورت شیری با چشمان آبی را در صفحه شخصی خود استوری کرد و یک قلب آبی با آرم باشگاه استقلال را روی آن قرار داد تا از این طریق خوشحالی‌اش بابت قهرمانی تیم محبوبش را اعلام کند.

تیم استقلال در دیدار مقابل فولاد در چارچوب مسابقات هفته بیست و هفتم موفق شد حریفش را در اهواز دو بر یک شکست بدهد و با توجه به شکست پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان قهرمانی‌اش را سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر مسجل کند.

شایان ذکر است؛ استقلال با ۶۳ امتیاز هم اکنون ۹ امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول کسب کرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها