کد خبر : 76349

آقای گل محمدی با یک استعفا خوشحالمان کن!

آقای گل محمدی با یک استعفا خوشحالمان کن!

وحید قلیچ سنگربان پیشین سرخ‌ها یکی از بینندگان بازی پرسپولیس و سپاهان در سیرجان بود که به شدت از عملکرد شاگردان یحیی گل محمدی به ویژه داوود فنایی شاکی به نظر می‌رسید.

به گزارش خبرورزشی، وحید قلیچ دروازه بان پیشین پرسپولیس که پس از آن دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس را نیز به تماشا نشسته بود به ما گفت: «از دیدن بازی استقلال جلوی فولاد کیف کردم!»

وحید قلیچ همچنین صحبت های دیگری هم با خبرورزشی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

هفته گذشته به ما گفتید که استقلال به احتمال ۹۰ درصد قهرمان لیگ برتر می‌شوید. الان چه نظری دارید؟

دیگر ۱۰۰ درصد شد. استقلال با یک مساوی در ۳ بازی آینده هم قهرمانی می‌شود و باید به فرهاد مجیدی و تیمش تبریک گفت.

استقلال شایسته قهرمانی بود؟

بله، قهرمانی حق استقلال بود. خدا وکیلی آدم باید حرف حق را بزند و...

نگران واکنش پرسپولیسی‌ها نیستید؟

هیچ کسی شک ندارد من یک پرسپولیسی واقعی هستم. زندگی و جوانی‌ام را با افتخار پای این تیم گذاشتم و عاشق تیم محبوبم هستم اما اگر واقعیت را نگویم خیانت کرده ام.

چه واقعیتی؟

اینکه استقلال از اول فصل اسب خودش را برای قهرمانی زین کرده بود. بهترین تفاضل و کمترین گل خورده را داشته و هنوز در لیگ برتر نباخته است. آیا چنین تیمی شایسته قهرمانی نیست؟

ما که حرفی نداریم. با توجه به سابقه پرسپولیسی بودن شما معمولا کمتر پیشکسوتی این حرف را می‌زند؟

شما دیدید آتلتیکو مادرید توانست تیم قدرتمند رئال را شکست دهد. پس از پایان این دیدار دیگو سیمئونه از شخصیت بالای کارلو آنجلوتی حرف زد. اینکه این مربی بزرگ جنبه باخت را داشت و به تیم حریف تبریک گفت. الان هم ما باید واقعیت را بپذیریم.

اما شاید هواداران شما بگویند در ۵ سال گذشته انواع و اقسام اتهامات را از طرف هواداران استقلال تحمل کرده‌اند؟

آن اتهامات هم اشتباه بوده است. همان طور که من بازی فولاد و استقلال را دیدم و کیف کردم. جواد نکونام و شاگردانش با تمام وجود جلوی استقلال بازی کردند و تا آخرین لحظه دویدند آن وقت بیاییم و حرف‌های نامربوط بزنیم؟ نه، استقلال خیلی خوب بازی را مقابل فولاد شروع کرد و نیمه دوم هم عالی بود. این پسرحسین زاده هم مثل همیشه عالی بود و تأثیرگذار ظاهر شد.

در مصاحبه قبلی از حسین زاده به عنوان پدیده فوتبال ایران نام بردید. چرا پرسپولیس چنین جوانانی در اختیار ندارد؟

این سؤال را باید از یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس بپرسید. بازی دادن به بازیکن جوان هم جگر می‌خواهد. فرهاد مجیدی شجاعت لازم را داشت و با استفاده از بازیکنان جوان توانست به آنچه می‌خواست برسد. متأسفانه در پرسپولیس ما چنین ریسک‌هایی ندیدیم و جوان نداشتیم یا اینکه نخواستیم داشته باشیم.

به عنوان یک پیشکسوت دروازه بانی چرا حامد لک آن طور از سپاهان گل خورد؟

این سؤال را هم آقای فنایی باید جواب بدهد که چرا شاگردش به جای توپ کفتر گرفت؟ متأسفانه این آقا آن قدر خیالش راحت است که هرطوری دلش می‌خواهد گلرها را تمرین می‌دهد و حتی حاضر نیست از کسی مشورت بگیرد یا اینکه انتقادات را بپذیرد.

اولین پرسپولیسی که قهرمانی استقلال را به فرهاد مجیدی تبریک گفت!/ درویش مدیریت را از آجورلو یاد بگیرد

خیالش از چه چیزی راحت است؟

از اینکه به هر حال یحیی گل‌محمدی تحت هر شرایطی تیم دارد و او هم می‌تواند در این دایره با هر کارنامه‌ای باشد اما در پرسپولیس دیگر جایی ندارند. امیدوارم آقایان فنایی و لک با یک خداحافظی ما را خوشحال کنند! دیگر کفتر بازی بس است و بهتر است دوستان جای خود را به افراد شایسته تری بدهند. همین طور یک تبریک هم باید به آقای درویش بگویم!

شوخی می‌کنید؟!

نه، خودش هم می‌داند چه می‌گویم! پرسپولیس را محلی برای رفیق بازی و پُست دادن به دوستان خودش کرد و حالا باید جوابگو باشد. او باید مدیریت را از مصطفی آجورلو یاد بگیرد. مدیرعامل استقلال از همان اول برای قهرمانی قبول مسئولیت کرد و دنبال آوردن آدم‌های تیم‌های رقیب نبود اما رضا درویش... او هم بهتر است استعفا بدهد و برود. هرچند بعید می‌دانم کسی بتواند از صندلی مدیریت پرسپولیس دل بکند.

بی‌تعارف فکرش را می‌کردید پرسپولیس به این شکل به سپاهان ببازد؟

اصلا فکرش را نمی‌کردم اما خیلی بد بازی کردیم. واقعا کار پرسپولیس به کجا کشیده که علی نعمتی از دفاع باید بیاید و هر هفته گل بزند. بقیه کجا هستند؟ پرسپولیس برانکو چه شد؟ چرا این تیم زور ندارد؟ بی تعارف سپاهان سرتر از ما بود و شانس آوردیم داور یک پنالتی هم به سود این تیم نگرفت وگرنه اختلاف بیشتر می‌شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها