کد خبر : 76330

پدیده استقلال بهترین گلزن بدون احتساب پنالتی آبی ها

پدیده استقلال بهترین گلزن بدون احتساب پنالتی آبی ها

امیرحسین حسین زاده اولین گل استقلال مقابل فولاد را به ثمر رساند که این ششمین گل فصل وی برای این تیم بود.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال شب گذشته و در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک فولاد را در اهواز شکست داد تا قهرمانی‌اش در لیگ برتر را در فاصله ۳ هفته مانده به پایان فصل قطعی کند. در این دیدار امیر حسین حسین زاده و صابر حردانی با دو ضربه از راه دور دروازه فولاد را باز کردند تا آبی پوشان هجدهمین پیروزی فصل را به دست آورند.

حسین زاده هافبک ۲۱ ساله‌ای که اولین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند، اولین گل این بازی را با ضربه‌ای جالب به ثمر رساند که این ششمین گل این فصل وی بود تا با این آمار در همین اولین سال حضورش در استقلال پس از یامگا دومین گلزن برتر آبی پوشان هم باشد و این در حالی است که او هیچیک از این گل‌ها را با ضربه پنالتی به ثمر نرسانده است.

یامگا که با ۱۰ گل بهترین گلزن آبی پوشان است، ۵ گل از این ۱۰ گل را از روی نقطه پنالتی و ۵ گل را در جریان بازی به ثمر رسانده است که این نشان می‌دهد بدون احتساب ضربات پنالتی، حسین زاده بهترین گلزن آبی پوشان است.

استقلال در پایان هفته بیست و هفتم جمع امتیازات خود را به ۶۳ رساند تا در فاصله ۳ هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌اش در فصل بیست و یکم را قطعی نماید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها