کد خبر : 76290

یحیی گل محمدی گزینه احتمالی سپاهان در صورت جدایی از پرسپولیس

یحیی گل محمدی گزینه احتمالی سپاهان در صورت جدایی از پرسپولیس

روزنامه همشهری از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به عنوان گزینه احتمالی سپاهان یاد کرد.

همشهری در گزارشی به قلم بهروز رسایلی نوشت: در این مدت هر زمان شایعه جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس داغ می‌شد، از سپاهان به‌عنوان گزینه اول حضور او یاد می‌کردند. یحیی تا به حال بارها و بارها در دنیای شایعات سرمربی سپاهان شده و خب به هر حال این زوج چندان هم نامتناسب به‌نظر نمی‌رسند.

حالا بیایید فرض کنیم امشب سپاهان موفق به شکست پرسپولیس شود و در ادامه راه هم جای این تیم را در رده دوم بگیرد؛ آیا در اصفهان کسی قبول خواهد کرد نویدکیا برود و مربی پایین‌تر از او جایش را بگیرد؟

واضح است که کار دشوار خواهد شد. شاید یحیی قهرمانی را از دست داده باشد، اما برای حفظ وجهه‌اش هم که شده باید فصل را با بهترین نتایج ممکن به پایان ببرد. پیروزی بر سپاهان و نایب‌قهرمانی با حداقل فاصله نسبت به صدر جدول حتی می‌تواند گروهی از مخالفان گل‌محمدی درون مجموعه پرسپولیس را ساکت کند و او را روی صندلی‌اش نگه دارد.

یحیی متهم است به اینکه در مسابقات بزرگ کارایی زیادی ندارد. از این منظر هم دیدار با سپاهان یک محک جدی برای سرمربی سرخ‌هاست. پس برای «آینده شغلی» خودشان هم که شده، این دو مربی با حداکثر توان در مسابقه مهم امروز حاضر خواهند شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها