کد خبر : 76252

فرهاد مجیدی از اولش هم رهبر خوبی بود

فرهاد مجیدی از اولش هم رهبر خوبی بود

بازیکن سابق آبی ها از شرایط فعلی استقلال، دوران بازی خود و شناختش از مجیدی صحبت کرد.

به گزارش برنا ، اصغر رسول‌ زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره بازی استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: پس از مدت‌ها بازی استقلال را دیدم. پیش از این بارها اتفاق افتاده بود که با نتیجه نگرفتن پرسپولیس، استقلال هم نتیجه نگیرد. این هفته لیگ برتر هم یکی از آن هفته‌ها بود و پرسپولیس نتیجه نگرفت. استقلال هم به همین دلیل بازی را آسان گرفته بود. چینش این تیم چنین مساله‌ای را می‌رساند. دخالتی در کار مجیدی نمی‌کنم زیرا در تمرینات استقلال نیستم و از شرایط داخل تیم خبر ندارم. از بیرون نظر می‌دهم.

وی در ادامه افزود: این بازی البته بیشتر باب میل شهرخودرو پیش رفت. استقلال مثل همیشه نبود و تنها مالکیت داشت. حریف استقلال هم تنها برای مساوی آمده بود و دفاعی بسیار فشرده داشت تا استقلال فضا پیدا نکند. برخلاف همیشه که استقلال از چپ حمله می‌کرد این بار تمرکز روی راست بود و وریا حملات زیادی داشت. وریا البته روز خیلی خوبی هم نداشت اما با حضور حردانی سمت راست جان تازه‌ای گرفت و در نهایت هم گل به ثمر رسید.

آیا استقلال قهرمان شده؟ رسول‌زاده این‌گونه پاسخ داد: نمی‌توان گفت استقلال قهرمان شده و باید تا لحظه کسب جام منتظر ماند اما واقعیت این است آبی‌پوشان به شخصیت لازم رسیده‌اند. استقلال از قدیم هم شخصیت قهرمانی داشته و با توجه به برند بودن نام استقلال همیشه در خون این تیم قهرمانی جریان دارد. این هفته استقلال اگر مقابل فولاد مساوی هم کند قهرمان است مگر اینکه استقلال شکست بخورد و پرسپولیس در بازی سخت خود پیروز شود.

وی در ادامه مهم‌ترین چالش را انگیزه دیگر تیم‌ها برای شکست آبی‌پوشان نامید: استقلال شخصیت خوبی دارد و به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. نکته منفی برای استقلال اینجاست رکورد شکست ناپذیری باعث شده حتی اگر تیمی دغدغه صعود و سقوط هم نداشته باشد برای رقم زدن اولین باخت استقلال وارد زمین می‌شوند.

رسول‌زاده خود هم‌تیمی مجیدی بوده. او درباره سرمربی فعلی آبی‌ها گفت: مجیدی یک ماه زودتر از من وارد باشگاه استقلال شد. در آن زمان سن فرهاد مجیدی کمتر بود اما مشخص بود که رهبر خوبی است زیرا مربیان بی دلیل به او در این سال‌ها بازی نداده بودند. کسی که حواشی استقلال را جمع کند یعنی رهبر است.

وی در پایان افزود: مطمئن هستم که استقلال قهرمان می‌شود. پس از گذشت ۳ هفته از آغاز لیگ هم گفتم این تیم پتانسیلش را دارد. این تیم به نوعی من را یاد استقلال ۷۵ حجازی می اندازد که زنده‌یاد ناصرحجازی در کنار باتجربه‌ها به من و امثال من بها دادند و تیم قهرمان شد. این تیم می‌تواند سکوی پرتابی برای جوان‌ها باشد. ناصرخان همیشه به بازیکنان می گفت قدر این لباس را بدانید. خودم یکی از عاشقان پیراهن استقلال بودم و الگویم چنگیز بود. به سختی لباس استقلال را به دست آوردم و به راحتی از دست دادم. وقتی از استقلال جدا شدم فهمیدم این تیم همه چیز من بوده. در ۲۶ سالگی فوتبال را کنار گذاشتم چون دیگر انگیزه نداشتم. توصیه ام به بازیکنان جوان تیم این است که قدر پیراهن این تیم را بدانند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها