کد خبر : 76202

چهره طبیعی کمتر دیده شده بهاره رهنما در دوران بسیار جوانی + عکس

چهره طبیعی کمتر دیده شده بهاره رهنما در دوران بسیار جوانی + عکس

دیدن تصاویر دوران جوانی افراد مشهور همیشه برای طرفدارانشان جالب است. در ادامه دو تصویر از جوانی بهاره رهنما را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما بازیگر سرشناس ایران است. بهاره رهنما بازیگری را خیلی زود و در سن 17 سالگی آغاز کرد. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری دستی نیز در داستان نویسی و کارگردانی دارد. بهاره رهنما چندی قبل از کارگردانی اولین فیلم خود خبر داد. بهاره رهنما یکی از پر فالوئرترین بازیگران سینمای ایران در اینستاگرام است.

عکس کمتر دیده شده ای از جوانی بهاره رهنما

تصویر بهاره رهنما در دوران جوانی را مشاهده می کنید. این عکس بسیار کم در فضای مجازی منتشر شده است.

بهاره رهنما در دوران جوانی

این تصویر هم بهاره رهنما را در نخستین فیلمش یعنی افعی نشان می دهد. بهاره رهنما هنگام بازی در فیلم افعی تنها 19 سال سن داشت.

عکس بازی بهاره رهنما در دوران جوانی

ازدواج دوم بهاره رهنما از همان اول در کانون توجه

چند سال پیش بود که بهاره رهنما پس از جدایی از پیمان قاسمخانی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. همزمان با ازدواج دوم بهاره رهنما به نوعی فصل جدیدی از زندگی بهاره رهنما به عنوان یک چهره در میان مردم و هوادارانش نیز آغاز شد. از همان ابتدای انتشار خبر ازدواج دوم بهاره رهنما و انتشار عکس های عروسی او امیرخسرو عباسی، مشخص شد که بهاره رهنما با فردی متمول ازدواج کرده است و ژست هایی که او در برخی عکس های عروسی گرفته بود با واکنش های متفاوتی همراه شد. ژست هایی که برخی آن را بیش از حد جوانانه توصیف می کردند و برخی نیز آن را تایید کرده و امری طبیعی در جریان عکس های عروسی به حساب می آوردند.

هر چه بود بهاره رهنما از همان مقطع در کانون توجه میلیون ها نفر از مردم قرار گرفت و تعداد فالوئرهای او نیز روز به روز افزایش یافت تا اکنون که این تعداد به 5 میلیون نفر رسیده است. بهاره رهنما نیز البته از این دنبال کنندگان استفاده کرد و وارد صنعت تبلیغات از طریق پیجش شد.

تولدها و سالگرد ازدواج لاکچری بهاره رهنما

پس از ازدواج دوم بهاره رهنما ، این بازیگر بیش از سینما و تلویزیون در اینستاگرام فعالیت کرده و یکی از قاب های ثابتی که از این دوران در ذهن فالوئرهای بهاره رهنما باقی مانده برگزاری مراسم مختلف جشن تولد و سالگرد ازدواج اوست که اغلب با اسپانسر و در فضایی لوکس و تجملاتی برگزار می شد. کیک های بزرگ با دکوراسیون زیبا در اطراف و خلاصه یک فضای بصری جذاب برای اینستاگرام.

سالگرد ازدواج بهاره رهنما و امیرخسرو عباسیمدلینگ بهاره رهنما

بهاره رهنما هیچگاه به طور جدی وارد عرصه مدلینگ نشد و اگر جایی خواندید که بهاره رهنما کار مدلینگ کرده است البته به عنوان حرفه، احتمالا اشتباه باشد. با این حال او در مقطعی در اینستاگرام خود اعلام کرد که یک برند شال و روسری را راه اندازی کرده و عکس های مدلینگ این برند را از خودش منتشر کرد که در واقع یک کار شخصی بوده است.

با این حال بهاره رهنما برای برخی جشن تولدهایش یا مراسم سالگرد ازدواجش با امیرخسرو عباسی اقدام به پوشیدن لباس مجلسی لاکچری هم کرده است که در برخی از آنها مزون تولید کننده لباس را هم تگ می کرد و به نوعی مزون مربوطه اسپانسر لباس این چهره مشهور بود. همچنین گاهی تصاویری آتلیه ای با آرایش و روتوش حرفه ای از خود در اینستاگرامش منتشر می کرد که به نظر می رسید برای تبلیغات برندهای آرایشی بوده باشد.

مدلینگ بهاره رهنما

کارت عروسی بهاره رهنما از جنس طلا

یکی از حاشیه های پررنگ اوایل ازدواج بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی حکاکی کارت عروسی آنها روی طلا بود که ظاهرا این کار هم توسط اسپانسر و بخشی از تبلیغات برای یک برند بوده است. در زیر تصویر کارت عروسی بهاره رهنما را که روی صفحه طلا حکاکی شده است مشاهده می کنید.

حکاکی کارت عروسی بهاره رهنما روی طلامعروف شدن همسر بهاره رهنما به حاجی

کسانی که دنبال کننده اخبار بهاره رهنما بوده باشند ماجرای «حاجی» را به خوبی می دانند اما برای کسانی که از ماجرا مطلع نیستند باید بگوییم که بهاره رهنما پس از ازدواج با امیرخسرو عباسی، در یک مصاحبه زمانی که می خواست مطلبی را در مورد شوهرش بگوید از لفظ رایج «حاجیمون» استفاده کرد. همین کافی بود تا شوهر بهاره رهنما به «حاجی» مشهور شود.بهاره رهنما

بهاره رهنما از حاجی جدا شده است؟

از ماه ها پیش برخلاف روند معمول پیج بهاره رهنما، انتشار عکس های دونفره او و همسرش متوقف شد و دیگر حرفی از شوهرش در اینستاگرام خود نمی زد. این مساله شایعه طلاق بهاره رهنما و همسرش را در میان هواداران و رسانه ها پراکنده کرد. بهاره رهنما در مقابل تمام این شایعه ها سکوت کرد تا اینکه برنامه شباهنگی که تاک شویی با اجرای حامد آهنگی است با حضور او همسرش پخش شد. حضور این دو در یک برنامه پرمخاطب می رفت تا به شایعات جدایی پایان دهد که بهاره رهنما با انتشار استوری در اینستاگرام خود نوشت که این برنامه ماه ها قبل ضبط شده و قبل «تغییرات زندگی» او بوده است. با این حال در صفحه ویکی پدیای بهاره رهنما ازدواج او با امیرخسرو عباسی همچنان «تاکنون» درج شده و اشاره ای به جدایی آنها نشده است.

زندگینامه بهاره رهنما

بهاره رهنما با نام کامل بهاره رهنما هزاوه در دهم آذر ماه 1352 در اراک متولد شد و هم اکنون 48 ساله است. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی است که مادر وی نیز سابقه بازیگری دارد. بهاره رهنما در سال 1370 با پیمان قاسمخانی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام پریا است. این زوج هنری در سال 1394 از یکدیگر جدا شدند. بهاره رهنما در سال 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما اولین تجربه بازیگری خود را به طور رسمی با فیلم معروف افعی آغاز کرد که در زمان خودش فیلمی بسیار محبوب بود و سرآغاز دورانی از فیلم های اکشن با بازیگری جمشید هاشمپور نیز بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها