کد خبر : 76174

شایعه بازگشت به پرسپولیس به گوش برانکو رسید

شایعه بازگشت به پرسپولیس به گوش برانکو رسید

نتایج پرسپولیس که این تیم را در کورس قهرمانی شش امتیاز از استقلال عقب انداخته است، شایعاتی را در فضای مجازی در مورد احتمال جدایی یحیی گل محمدی به راه انداخته است.

در روزهای اخیر یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با انتقاداتی رو به رو شده است. هواداران که سال ها به قهرمانی عادت کرده اند حالا دوست ندارند جای خود را به رقیب دیرینه یعنی استقلال بدهند. شاید اگر تیم دیگری در صدر جدول و امید اول قهرمانی بود، پرسپولیسی ها تا این حد حساس نمی شدند.

از سوی دیگر خریدهای یحیی گل محمدی که چندان برای پرسپولیس گره گشا نبوده اند موجب شده تا میان هواداران در خصوص عملکرد او اختلاف نظر و دو دستگی پیش بیاید.

شایعه جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس

مجموعه این شرایط فضای هواداری اطراف پرسپولیس را آبستن شایعات در خصوص تغییر کادرفنی و جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس در صورت از دست رفتن قهرمانی کرده است. حتی در روزهای گذشته در سایت های خبری منتشر شد که یحیی گل محمدی از یک تیم صنعتی در کرمان پیشنهاد خوبی هم دارد.

جانشین یحیی باید یکی مانند برانکو باشد

با پیچیدن این شایعه در فضای هواداری پرسپولیس، رضا نوروزی از بازیکنان اسبق پرسپولیس در این خصوص نظر جالبی مطرح کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا موافق تغییر کادر فنی پرسپولیس برای فصل آینده هستید؟»، تصریح کرد: من کارشناس نیستم که در این مورد صحبت کنم، ولی تغییر کادر فنی همیشه دردسرهای خاص خودش را دارد. در ایران که گزینه خاصی وجود ندارد و اگر هم باشگاه می‌خواهد کادر فنی را تغییر دهد باید یک مربی مثل برانکو را بیاورد. اگر قرار است مربی خارجی بیاید باید فردی را انتخاب کنند که اسم بزرگ و کارنامه خوبی داشته باشد که البته آوردن چنین مربی آنهم در مقطع فعلی با دردسرهای خاص خودش همراه است.

تکذیب بازگشت برانکو به پرسپولیس و حمایت از یحیی گل محمدی

در این خصوص محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به تسنیم گفت: هیچ بحثی برای تعویض سرمربی در باشگاه نداریم. اولویت باشگاه حمایت همه جانبه از کادرفنی است و هواداران هم هوشیار باشند و بدانند برخی خبرها هدفمندی شده است و نباید به آنها اهمیت دهند.

واکنش برانکو به بازگشت به پرسپولیس

شایعه بازگشت برانکو به پرسپولیس آنقدر در فضای مجازی پیچیده که خود برانکو ایوانکوویچ ناگزیر از واکنش نشان دادن به آن شد.

برانکو در این خصوص گفته‌ است: من سرمربی تیم ملی عمان هستم و تا سال ۲۰۲۴ با این فدراسیون قرارداد دارم. پس موضوع بازگشت من به پرسپولیس صحت ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها