کد خبر : 76162

پیشکسوت پرسپولیس: برای قهرمانی ناامید نباشید

پیشکسوت پرسپولیس: برای قهرمانی ناامید نباشید

یک پرسپولیسی اعتقاد د ارد که بازیکنان این تیم بدون توجه به نتایج رقبا باید به برد در هر بازی بیندیشند.

به گزارش فارس، عباس آقایی ، در خصوص وضعیت پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان گفت: پرسپولیس تقریبا در اواخر فصل امتیازات مهمی از دست داد به خصوص در بازی با ذوب‌آهن که در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم اما این خاصیت فوتبال است که گاهی توپ‌ها گل نمی‌شود. شاید استرس بازی تیم رقیب باعث شده بود تا بازیکنان پرسپولیس با استرس بازی کنند، اما فوتبال ورزش لحظه‌ها است و هنوز 4 هفته تا پایان لیگ زمان مانده و احتمال هر چیزی وجود دارد. سال 87 که ما قهرمان شدیم در فاصله 5، 6 مانده تا پایان لیگ 6 امتیاز از ما کم شد اما در نهایت سپاهان را بردیم و قهرمان شدیم. پرسپولیس تیمی است که به معنای واقعی فوتبال بازی می‌کند و به نظر من نقش انگیزه در اتفاقات هفته‌های آینده بسیار تأثیرگذار است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که البته سابقه بازی در سپاهان را هم در کارنامه دارد در مورد وضعیت این تیم اصفهانی اظهار داشت: من دو سال در سپاهان بازی کردم و با این تیم قهرمان ایران شدم. سپاهان یک باشگاه پر از انسجام است و در این دو سالی که محرم نویدکیا آنجا حضور دارد مشخص شده که آنها دنبال ضدفوتبال نیستند.تفکر محرم بگونه‌ای است که اگر در یک بازی 5 گل بخورد 6 گل می‌زند و این نشان می‌دهد که آنها تیم بسیار خوبی هستند. به نظر من سپاهان بازیکنان خیلی خوبی دارد اما در خط دفاع با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این مسأله‌ای است که پرسپولیس می‌تواند از آن استفاده کند.

آقایی در پاسخ به این سؤال که استقلال شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اما فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند برای ششمین بار متوالی قهرمان ایران شود؛ تصریح کرد: واقعیت این است که روی کاغذ و در جدول استقلال وضعیت بهتری دارد اما فوتبال 90 دقیقه است و هر چیزی در آن امکانپذیر خواهد بود. هنوز هیچ چیزی تمام نشده و پرسپولیس نباید ناامید باشد. چه کسی فکر می‌کرد استقلال خیلی سخت شهرخودرو را ببرد؟ حتی اگر این تیم دقت می‌کرد می‌توانست در آزادی به استقلال گل بزند.با این همه شانس استقلال بیشتر است اما پرسپولیس نباید ناامید شود.

وی ادامه داد:‌ موضوعی که وجود دارد این است که باید بپذیریم پرسپولیس هر سال ضعیف‌تر شده. شما ببینید که سه سال پیش چه کسانی در این تیم بازی می‌کردند که البته به خاطر شرایط مالی بهتر مجبور شدند این تیم را ترک کنند. شما حساب کنید در این چند سال پرسپولیس بهترین بازیکنانش را از دست داده و به جای آن نتوانسته با پول کمی که دارد بازیکن مناسبی بگیرد. در این شرایط واقعاً رقابت کردن سخت می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه راه برون‌رفت این باشگاه از شرایط فعلی چیست، اظهار داشت: بردن در هر بازی تأثیرگذار است چرا که وقتی یک تیم برنده می‌شود شرایط روحی آن خوب خواهد بود. بازیکنان با تجربه باید به سایر بازیکنان کمک کنند تا آنها شرایط روحی ـ‌ روانی بهتری داشته باشند.حتی پیشکسوتانی مثل کریم باقری و بقیه که روی نیمکت حضور دارند هم نقش زیادی خواهند داشت. بازیکنان نباید به نتایج رقبا فکر کنند بلکه در هر بازی برای برد به زمین بروند.

آقایی در پایان در خصوص حاشیه‌ای که در اصفهان برای تعویض رامین رضائیان به وجود آمد، گفت: قاعده کار این است که وقتی یک بازیکن تعویض می‌شود نباید ناراحت باشد چرا که مربی حتماً شرایط را بهتر می‌فهمد اما فکر می‌کنم او به دنبال آن بود تا ضربه ایستگاهی را بزند و بعد تعویض شود و فکر نمی‌کنم که مسأله حاشیه‌ای در میان بوده باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها