کد خبر : 7606

پشت پرده جذب اخباری در تراکتورسازی / انتقام تی تی ها را از فروزان بگیر!

پشت پرده جذب اخباری در تراکتورسازی / انتقام تی تی ها را از فروزان بگیر!

ورزش11: خرید محمدرضا اخباری از سوی تراکتورسازی فقط یک پیغام را به دنبال خود داشت و آن، پایان دادن به سلطه محسن فروزان در دروازه تی‌تی‌ها بود.

محسن فروزان می‌توانست حداقل برای چندین سال دروازه تراکتورسازی را بیمه کند، او به لحاظ فنی و آمادگی نیز مورد تائید مربیان و حتی هواداران بود! اما او به یکباره از چشم صدها هزار هوادار متعصب تراکتور افتاد تا فشارها برای کنار گذاشته شدن او به طرز چشمگیری افزایش بیاید، چرا که فروزان در برابر چشمان هواداران خودی، سر تعظیم و احترام را برابر استقلالی‌ها فرود آورده بود!

در تراکتورسازی تبریز، بازیکنان به طور کاملاً واضح از سه بُعد بررسی می‌شوند، 1_ عِرق و تعصب، 2_کیفیت فنی 3_مسائل انضباطی؛ این واقعیت با توجه به تجربه‌ای که از گذشته برجای مانده است بر هیچکس پوشیده نیست و هربازیکنی که آن را در سالیان اخیر نادیده گرفته است، متحمل ضرر بزرگی شده است.

به طور مثال آنتونی استوکس تی‌تی‌ها را در آستانه دیدار برابر پرسپولیس تنها گذاشت و ساز جدایی از تراکتورسازی را کوک کرد، اما هرگز از سوی هواداران و کادر مدیریتی طرد نشد و فرصت جبران دوباره‌ای را از آنها دریافت کرد، چرا که استوکس هرگز به خط قرمزهای باشگاه پشت نکرده بود و به قول خودشان، برادری‌ خود را ثابت کرده بود که یک بازیکن متعهد و متعصب نسبت به پیراهن قرمز تبریز است.

محسن فروزان اولین بازیکنی نیست که به چنین دلایلی با توجه به کیفیت فنی خوبش، از سوی تراکتورسازی کنار گذاشته می‌شود! امید عالیشاه و احمد نوراللهی نیز در گذشته دقیقا چنین وضعیتی را تجربه کردند که در آن مقطع نیز با فشار بی‌امان هواداران و پیدایش حواشی کنترل‌نشدنی، باشگاه تصمیم گرفت تا آنها را کنار بگذارد و از رده جوانان خود بازیکنانی را جایگزینشان نماید!

محمدرضا اخباری یکی از بازیکنان محبوب یادگار امام تبریز است که در دوران سپری کردن خدمت سربازی‌اش برای چند فصل میهمان تی‌تی‌ها بود و دست برقضا خاطرات خوشی را هم برای سرخ‌ها برجای گذاشت؛ با حضور دوباره گَجِت در اردوی تراکتورسازی باید گفت که محسن فروزان نیم‌فصل بسیار تلخی را سپری خواهد کرد، چرا که او نیمکت نشین پسر محبوب تبریز خواهد شد تا به نوعی آقای استقلالی تاوان رد کردن خطوط قرمز تی‌تی‌ها را بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها