کد خبر : 76041

آقای فرهاد مجیدی اینقدر منم منم نکن!

آقای فرهاد مجیدی اینقدر منم منم نکن!

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: وظیفه آجرلو در ایجاد آرامش برای تیم استقلال در هفته های پایانی از همیشه بیشتر است چون قطعا در این هفته ها حاشیه ها به مراتب سنگین‌تر و خطرناک تر خواهند بود.

به گزارش خبرورزشی، حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال ، درباره شرایط این روزهای استقلال و بحث‌های مطرح شده درباره رأی صادر شده قبلی بازیکن خارجی گل گهر سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد.

نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال در جدول چقدر وضعیت قهرمانی تیم مجیدی را به خطر می‌اندازد؟

این اصلا دلیلی نمی‌شود که استقلال نتواند قهرمان شود. شما باید استقلال را قهرمان بدانید. در حال حاضر تیم دوم مشخص نیست و باید دید کدام تیم به عنوان دومی دست پیدا می‌کند.

اما استقلال در هفته گذشته دو امتیاز از دست داد و پرسپولیس برنده شد؟

باز هم ممکن است استقلال امتیاز از دست بدهد، ولی این دلیل نمی‌شود که استقلال قهرمان نشود. بچه‌های تیم عزمشان برای قهرمانی جزم است. این را در ۲۵ بازی گذشته ثابت کرده اند.

در ۴۸ ساعت اخیر بحث بازیکن خارجی گل گهر و برگشتن رای کمیته استیناف مطرح شده. فکر میکنید این موضوع ممکن است مشکلی برای استقلال به وجود بیاورد؟

رأی صادر ،ن هم از سوی کمیته استیناف که دیگر برنمی‌گردد. وقتی بگویند آره یعنی آره، وقتی هم بگویند نه یعنی نه! این چه حرف غلطی است که رأی را برگردانند؟ مگر خانه خاله است! اینجا که خانه خاله نیست رأی بدهند و بعد دو روز دیگر بیایند رأی را برگردانند؟ اینها همه برای حاشیه سازی است.

وظیفه کادر مدیریتی چیست؟

آجرلو باید طوری رفتار کند که استقلال کوچکترین تنشی متوجهش نباشد. باید با استفاده از نیروهای توانمند استقلالی در باشگاه و کنار فرهاد مجیدی این آرامش را در تیم ایجاد کند و از طرفی خودش و همکارانش در باشگاه خودشان را سپر بلا کنند تا همه این مسائل به آنها بخورد و به تیم لطمه وارد نشود.

درباره موضوع تبانی در هفته‌های آخر نظرتان چیست؟

بحث تبانی و گاوبندی از قدیم الایام بوده و قطعا هنوز هم وجود دارد. اما این بازیکنان استقلال هستند که باید خودشان در شرایط خوب فعلی دست به کار شوند و حتی اگر کسی دنبال تبانی و گاوبندی باشد با نتایج خوبی که در بازی‌های آینده می‌گیرند همه این تلاش‌ها را خنثی کنند.

بازی با تیم ته جدولی شهرخودرو را چطور پیش بینی میکنید؟

قطعاً بازی مهمی‌است. ولی من مطمئنم مجیدی مربی خوبی است و می‌تواند تیم را قهرمان کند اما نباید زیاد از حد، مَنم مَنم کند. چون این کار دستش می‌دهد. او باید بداند همه پیشکسوتان پشت او هستند و در این روزهای حساس همه یکدل کنارش قرار داریم.

منظورتان از منم منم کردن فرهاد مجیدی چیست؟

اینکه او نباید فکر کند می‌تواند یک تنه بار تیم به این بزرگی با میلیون‌ها هوادار را به دوش بکشد. چون نمی‌تواند. قطعاً پیشکسوتان و دیگر استقلالی‌ها هم میتوانند به او کمک کنند. همانطور که هواداران تا اینجا در هر موضوعی چه در استادیوم و چه در فضای مجازی پشت تیم محبوبشان ایستاده‌اند. خود من حاضرم اگر نیاز بود یک جلسه به تمرین بروم و در رختکن برای تیم حرف بزنم تا بدانند در چه جایگاه و موقعیت حساسی قرار دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها