کد خبر : 76017

کاپیتان پرسپولیس: جر و بحث نبود، حرف زدیم

کاپیتان پرسپولیس: جر و بحث نبود، حرف زدیم

روز گذشته عکس‌هایی از امید عالیشاه در ورزشگاه آزادی و حین بازی پرسپولیس – پیکان منتشر شد که برای این بازیکن حاشیه آفرید.

به گزارش ایران ورزشی، عالیشاه بعد از اخراج نسبتاً زودهنگامش از بازی لباس ورزشی به تن کرد و راه جایگاه ویژه را در پیش گرفت تا کنار سرمربی‌اش بازی را تماشا کند. اما عکس‌هایی از او منتشر شده که در حال مشاجره با فردی در راه‌پله منتهی به جایگاه است.

در عین حال گفته شده این بازیکن باتجربه پرسپولیس به خاطر اعتراض یکی از هوادارانی که از اخراج او عصبانی بوده با این تماشاگر جر و بحث داشته و عکس‌ها مربوط به همین لحظه است.

با این حال خود عالیشاه هرگونه دعوا و جر و بحثی را تکذیب کرده و گفته: «متأسفانه این مسائل صحت ندارد. اول این را بگویم که آن فردی که با او صحبت می‌کردم هوادار پرسپولیس نبود. من هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که با هواداران پرسپولیس جر و بحث کنم و به خودم این اجازه را نمی‌دهم که روزی چنین کاری انجام دهم. هرگز به هواداران پرسپولیس جسارت نمی‌کنم.»

کاپیتان دوم پرسپولیس ادامه داد: «موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که من جر و بحثی نکردم و تنها با آن فرد حرف زدم اما متأسفانه بی‌خود و بی‌جهت این مسأله را بزرگ کردند و با آن حاشیه ساختند. باید بگویم که هیچ مشکلی وجود نداشت و بعد از صحبتی که با آن فرد انجام دادم بدون هیچ مشکلی روی سکو نشستم و بازی پرسپولیس را دیدم.» جالب اینکه در ادامه عکس‌های مورد اشاره از عالیشاه، به نظر می‌رسد لحظاتی بعد از آن جر و بحث یا صحبت طرفین، برخی هواداران خوش و خندان در حال سلفی گرفتن با این بازیکن هستند!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها