کد خبر : 76014

مصاحبه ای که پرده از چگونه استقلالی شدن معاون پرسپولیس برداشت

مصاحبه ای که پرده از چگونه استقلالی شدن معاون پرسپولیس برداشت

محمد محمدی بالاخره حکم معاونت ورزشی پرسپولیس را گرفت. حکمی که باعث شده پرسپولیسی های دو آتشه در فضای مجازی علیه صدور این حکم موضوع بگیرند.

پس از انتشار عکس رسمی صدور حکم محمد محمدی در باشگاه پرسپولیس کلیپ های کارشناسی و مصاحبه های گذشته او در فضای مجازی باز نشر شد که یکی از آنها بیش از دیگر اسناد مورد توجه پرسپولیسی ها قرار گرفته است.

اعتراض پرسپولیسی‌ها با استناد به یک مصاحبه قدیمی که با بازنشر مجدد آن بار دیگر وایرال شده شدت بیشتری گرفته است. ورزش سه در این خصوص نوشته: محمدی در آن مصاحبه معروف در خصوص حضور در استقلال و گرایش حال حاضرش می‌گوید: "من در پرسپولیس بودم اما به خاطر علاقه همسر و پسرم به استقلال دو سال به این تیم رفتم. مهران خیلی علاقه‌مند بود مرا با لباس استقلال ببیند و خیلی دوران شیرینی بود. با احترام به تیم قرمز با افتخار آبی هستم!"

در واقع از این مصاحبه اینگونه برداشت می شود که محمدی پرسپولیسی بوده که بعدها برای دل خانواده اش استقلالی شده است. با این حال باید دید هواداران پرسپولیس بالاخره با این موضوع کنار می آیند یا خیر.

محمدی به طور مستقیم از پرسپولیس به استقلال نرفته است و قبل از آمدن به استقلال در تیم های استیل آذین و پیکان نیز بازی کرده است. محمدی برای پرسپولیس 44 بازی و برای استقلال 28 بازی انجام داده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها