کد خبر : 76011

انگار پرسپولیسی ها از رای پرونده گل گهر خبر دارند

انگار پرسپولیسی ها از رای پرونده گل گهر خبر دارند

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی شده که کمیته استیناف در ماجرای پرونده گل گهر رای خوبی می‌دهد!

به گزارش خبرورزشی، ماجرای پرونده گل گهر به وقت‌های اضافی کشیده شده و هر روز در مورد آن صحبت می‌شود چرا که پای پرسپولیس و استقلال و سرنوشت جدول رده بندی لیگ وسط است.

در این رابطه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته مطمئن هستیم که کمیته استیناف رای خوبی می‌دهد! طبیعتا رای خوب از نظر پرسپولیسی‌ها این است که دو امتیاز از استقلال کسر شود و فاصله دو تیم در جدول به دو امتیاز کاهش پیدا کند وگرنه تائید رای اولیه برای پرسپولیس و گل گهر اصلا خوب نیست و تغییری هم در جدول ایجاد نمی‌کند.

پرسپولیسی‌ها امیدوارند رای پرونده مورد نظر عوض شود و شاید هم برخی از آنها با این مصاحبه می‌خواهند فضا را به سود خودشان عوض کنند اما هر چه هست کمیته استیناف باید هرچه سریعتر رای نهایی را صادر کند.

آنها یک بار رای کمیته انضباطی را تائید کردند اما با دستور شخص رئیس فدراسیون که جزو اختیارات او بود، پرونده گل گهر مجددا به کمیته استیناف عودت داده شد تا در مورد بازیکن خارجی گل گهر بررسی دوباره ای صورت بگیرد. از طرفی استقلالی‌ها این قبیل مصاحبه‌ها را تحرکات رسانه ای تیم رقیب می‌دانند.

در این باره محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در این مورد به خبرورزشی گفت: آقایان با این کارها می‌خواهند ماجرای محرومیت گل محمدی را لوث کرده و بابت این قضیه تخفیف بگیرند در حالی که کمیته استیناف یکبار تمام مدارک را بررسی  و حکم اولیه را تائید کرده است. 

یکی دیگر از مسئولان استقلال هم گفت: ما مطمئن هستیم که اعضای محترم کمیته استیناف تحت تاثیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرند اما اگر رای عوض شود این حق طبیعی استقلال است که تمام اسناد و مدارکی که در اختیار دارد را به فیفا بدهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها