کد خبر : 75999

پرسپولیس دارد برای مجیدی خطرناک می شود

پرسپولیس دارد برای مجیدی خطرناک می شود

مربی اسبق استقلال گفت: قطعاً حضور علیرضا رضایی در دیدار مقابل شهرخودرو همراه با انگیزه‌های زیادی در این دروازه‌بان جوان است که می تواند به موفقیت استقلال هم کمک کند.

به گزارش خبرورزشی، منصور رشیدی، بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره محرومیت حسین حسینی در بازی با شهر خودرو و مسائل دیگر مربوط به فوتبال اظهاراتی را مطرح کرد.

بازی با تیم شهرخودرو برای استقلال تا چه اندازه می‌تواند آسان باشد؟

آسان؟ اتفاقاً اصلا آسان نیست! به هیچ عنوان نمی‌توان هیچ حریفی را آسان تلقی کرد. به خصوص تیم‌های پایین جدول که می‌توانند خطرناک تر هم باشند.

چطور؟

برای اینکه آنها خودشان را جلوی تیم‌های صدر جدولی به آب و آتش می‌زنند. از طرفی شهرخودرو انگیزه دارد که با پیروزی و کسب امتیاز در لیگ برتر بماند. چه انگیزه ای بیشتر از این می‌تواند برای یک بازیکن وجود داشته باشد که یک سال دیگر هم در لیگ برتر بماند و پول خوب بگیرد؟ من مطمئنم استقلال روز سختی را مقابل شهرخودرو خواهد داشت.

با این شرایط به نظر شما تعطیلی تمرین استقلال از عصر روز پنجشنبه تا عصر شنبه، این تیم را از شرایط انسجام تیمی دور نمی‌کند؟

تعجب می‌کنم که چرا فرهاد مجیدی در این شرایط تمرین تیمش را تعطیل کرد! مگر این تیم حدود سه هفته تعطیل نبود؟ ای کاش با یک جلسه تمرین شاداب بچه‌ها را دور هم جمع می‌کرد تا انسجام تیمی حفظ شود. باید با آنها حرف بزند. من بازی استقلال و سپاهان را دیدم.

بازی چطور بود؟

به نظرم یک بازی خیلی زیبا بود. اصلا شاید زیباترین بازی این فصل بود. سپاهان فوق العاده زیبا بازی کرد. این تیم هم به لحاظ نفری، هم به لحاظ تاکتیک تیمی، بهترین بازی بین همه تیم‌های فوتبال لیگ برتر را ارائه می‌دهد.

حتی از استقلال صدرنشین بهتر؟

حتی از استقلال هم بهتر! سپاهان واقعا زیبا فوتبال بازی می‌کند. یک فوتبال شناور، مواج و پر از موقعیت سازیهای مداوم. سپاهان یک تیم کامل است و اصلاً نباید به جایگاهش در جدول نگاه کرد.

از شهرخودرو چقدر شناخت دارید؟

شهرخودرو را هم در این هفته‌ها دیده ام. یک تیم مبتنی بر کار تاکتیکی است که نسبت به اول فصل خیلی بهتر شده است. آنها روی ضد حمله خیلی خوب کار می‌کنند و این می‌تواند برای استقلالی یک هشدار باشد. در کل آنها تیم خطرناکی هستند و اصلاً نباید به رده شانزدهم شان در جدول نگاه کرد.

آقای مجیدی تیمت را به امان خدا رها نکن!/ استقلال یک مساوی دیگر بدهد کلاهش پس معرکه است

حسینی در این بازی محروم است. به نظر شما رضایی شرایط خوبی برای ایستادن درون دروازه دارد؟

رضایی در دیدار مقابل نساجی نباید بازی می‌کرد. بازی یک چهارم نهایی جام حذفی مسابقه ای نیست که دروازه بان بی تجربه در آن حضور پیدا کند. ما همان زمان هم این ایراد را به ارنج فرهاد مجیدی گرفتیم ولی حالا حتماً رضایی شرایطش بهتر شده.

از کجا می‌دانید؟

بالاخره ما هم جوان بودیم و وقتی روی نیمکت می‌نشستیم منتظر یک فرصت بودیم و دقایق را می‌شمردم تا فیکس شویم. رضایی جوان است و حتماً دوست دارد بازی کند. بنابراین می‌خواهد بهترین بازی اش را به نمایش بگذارد. قطعاً می‌تواند به استقلال هم کمک کند.

کاهش امتیاز بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس تا چه اندازه به لحاظ روحی برای تیم مجیدی خطرناک است؟

قطعاً این به ضرر استقلال است و صددرصد روی تیم فرهاد مجیدی فشار می‌گذارد. اگر خدای نکرده استقلال این بازی را هم مساوی کند و پرسپولیس برنده شود، آن وقت فاصله یک امتیاز می‌شود! مجیدی باید دائم کنار تیمش باشد. نباید تمرین را تعطیل می‌کرد. باید تیمش را از نظر روحی تقویت کند تا بازیکنان به این مسائل کمتر فکر کنند. بازیکن ناخودآگاه به این موضوع فکر میکند که پرسپولیس به تیمش نزدیک شده است. اگر مجیدی در این روزهای حساس تیمش را به امان خدا رها کند بعدا پشیمان می‌شود و آن وقت این پشیمانی هیچ سودی ندارد.

سه تساوی متوالی استقلال و از دست رفتن شش امتیاز تا چه اندازه این تیم را از خواسته اش دور کرد؟

مهم نیست! چون تیم رقیب هم خوب نتیجه نگرفت.

ولی این هفته آنها بردند و استقلال مساوی کرد؟

از اینجا به بعد استقلال حق اشتباه کردن ندارد و گرنه کلاهش پس معرکه است. نباید اشتباهات بازی‌های قبل را تکرار کنند.

آقای مجیدی تیمت را به امان خدا رها نکن!/ استقلال یک مساوی دیگر بدهد کلاهش پس معرکه است

با افزایش قیمت بلیت استادیوم و گرانی اقلامی مثل نان و ماکارونی به نظر شما شرایط برای تماشای مسابقات فوتبال باز هم مثل گذشته خواهد بود؟

خیر! اصلاً نیست! یک استادیوم رفتن برای یک جوان چیزی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان خرج دارد. بچه‌ها هم که از ما پول می‌گیرند، ما هم که حقوق بازنشستگی داریم. در سال جدید حقوق ما بازنشستگان فقط ۱۰ درصد اضافه شده ولی خیلی از کالاهای اساسی بیش از ۳۰۰ درصد گران شدند! با این افزایش قیمت، من چطور می‌توانم پسرم را به استادیوم بفرستم؟ همینطور می‌شود که استادیوم‌ها کم کم خالی می‌شوند. چون قشری که به استادیوم می‌روند قشر ضعیف اجتماع هستند. بچه پولدارها که نمی‌روند فوتبال ببینند. با این رویه که دولت در پیش گرفته کم کم استادیوم‌ها خلوت می‌شود و مردم دیگر به استادیوم هم نمی‌توانند بروند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها