کد خبر : 75984

یقه کاپیتان پرسپولیس را روی سکوهای ورزشگاه گرفتند + عکس

یقه کاپیتان پرسپولیس را روی سکوهای ورزشگاه گرفتند + عکس

کاپیتان پرسپولیس بعد از اخراج برابر پیکان در بین دو نیمه با یکی از هواداران این تیم دچار تنش شد که با پیگیری حراست حاضر در استادیوم، این ماجرا ختم شد.

به گزارش ورزش سه، امید عالیشاه که آمادگی بالایی از خود تا پیش از صحنه اخراج برابر پیکان به نمایش گذاشته بود و با یک پاس گل اکنون به عنوان بهترین پاسور تاریخ پرسپولیس نیز شناخته می‌شود، لحظات سختی را روی سکوی آزادی بعد از کارت قرمز داور پشت سر گذاشت.

کاپیتان دوم پرسپولیس که در همان دقایق ابتدایی بازی برابر پیکان توانست با یک پاس گل تیمش را در موقعیت برتری برابر حریف قرار دهد، با یک خطای خشن از سوی رضا عادل از زمین اخراج شد تا در نیمه دوم در کنار یحیی گل محمدی و از روی سکوها کار را دنبال کند.

اما حضور روی سکوها با یک حاشیه بزرگ برای این بازیکن همراه شد. هواداران پرسپولیس که اکنون بالاترین حد استرس و هیجان را برای پشت سر گذاشتن اختلاف امتیازی با استقلال را برای دستیابی دور به صدر جدول پشت سر می‌گذارند، ۱۰ نفره شدن تیم خود را یک خطر بزرگ برای رسیدن به این هدف تصور می‌کردند و همین مساله عاملی شد تا یکی از هواداران در شرایطی که عالیشاه قصد حضور روی صندلی VIP و در کنار یحیی گل محمدی را داشت، اعتراض تندی نسبت به اخراج او داشته باشد.

این اعتراض تند در شرایطی که عالیشاه نیز بابت اخراجش کاملا عصبانی و ناراحت بود، باعث شد تا تنش لفظی در دقایقی کوتاه بین آنها شکل گیرد و در ادامه با حضور حراست ورزشگاه و خارج کردن عالیشاه از این منطقه، ماجرا پایان یابد.

یقه امید عالیشاه را روی سکوهای ورزشگاه گرفتند + عکس

امید عالیشاه که اکنون یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان کنونی پرسپولیس محسوب می‌‎شود، با پاس گل خود در جدال با پیکان موفق شده تا در صدر جدول برترین پاسورهای تاریخ این باشگاه قرار گیرد و از جواد کاظمیان عبور کرد. او البته به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در جدال حساس مقابل ذوب آهن در اصفهان نخواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها