کد خبر : 75888

امید نورافکن هنوز خودش را استقلالی می داند؟ / پاسخ مبهم به انتقال به پرسپولیس

امید نورافکن هنوز خودش را استقلالی می داند؟ / پاسخ مبهم به انتقال به پرسپولیس

مدافع چپ سپاهان نسبت به تعلق خاطر خود به تیم استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن مدافع چپ سپاهان در میکسدزون ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیرامون حضورش در مقابل استقلال گفت: من الان بازیکن سپاهان هستم؛ برای استقلال احترام خیلی بالایی را همیشه قائل هستم و همواره آرزوی موفقیت کرده‌ام، من باید بابت پولی که می‌گیرم، عشقم به تیمم را نشان بدهم و امیدوارم در آخر هر تیمی که حق اوست، قهرمان لیگ شود.

نورافکن درباره چالشی که با هواداران استقلال دارد توضیح داد: من دنبال چالش و این مسائل نیستم؛ من خداشاهد است که یک درصد هم در جریان این حواشی نبودم که برای من ساخته شده است. همان برنامه نوروز فوتبالی که شما مثال می‌زنید را نگاه کنید، من اصلاً اسمی که آوردم، در جریان این مسائل نبودم که این‌گونه حاشیه‌سازی شده است و برایم مهم نیست.

او درباره نمایش خوب خود در فاز دفاعی و عدم مشارکت در حمله در مسابقه امشب گفت: پست من دفاع چپ است و اول باید کارهای دفاعی‌ام را انجام بدهم و بعد اگر توانستیم در فاز تهاجمی کمک کنیم؛ امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

نورافکن در واکنش به شایعات حضورش در پرسپولیس گفت: من با سپاهان قرارداد دارم و این صحبت‌هایی که می‌شود شایعه است.

مدافع چپ سپاهان درباره تیم استقلال و رویارویی با این تیم گفت: من الان بازیکن سپاهان هستم؛ درباره بعضی چیزها نمی‌شود صحبت کرد و حرفه‌ای نیست که من بخواهم از تیم قبلی‌ام صحبت کنم و دوست هم ندارم که درباره موضوعی صحبت کنم که هواداران تیم سپاهان از دست من ناراحت شوند. اما مگر می‌شود که این چیزها از یاد آدم برود؟ مطمئنا آدم گذشته‌اش را نمی‌تواند فراموش کند.

مدافع ملی‌پوشان سپاهان درباره شرایط تیم ملی گفت: ما آخرین بازی‌مان را تقریباً 45 روز پیش انجام دادیم، از 45 روز پیش تمام پیشکسوتان فوتبال دارند می‌گویند که باید بازی تدارکاتی داشته باشیم. ما باید برویم و ببینیم که برای بازی تدارکاتی چه کار کرده‌ایم، چرا نمی‌رویم از کره و ژاپن تقلید کنیم و نگاه کنیم که آن‌ها با چه تیم‌هایی بازی می‌کنند که ما هم برویم به دنبال آن‌ها.

وی افزود: کره در فیفادی پیش‌رو می‌خواهد با چه تیمی بازی کند، ما با چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم؟ ما واقعا با چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم؟ امیدوارم بهترین بازی تدارکاتی را برای تیم ملی بگذارند چون در جام جهانی کارمان سخت است.

امید نورافکن با اشاره به وضعیت تیم ملی و گروهی که در آن در جام جهانی قرار دارد، گفت: شرایط ما سخت‌تر است؛ ما در جام جهانی می‌خواهیم با انگلیس بازی کنیم، شما لیگ انگلیس را تماشا کنید، بازیکنانی که انگلیس دارد را سرچ کنید و ببینید که ما بدون بازی دوستانه چگونه می‌خواهیم جلوی آن‌ها عرض اندام کنیم؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها