کد خبر : 75868

بهنوش طباطبایی از نمایی بسیار بسیار نزدیک + عکس

بهنوش طباطبایی از نمایی بسیار بسیار نزدیک + عکس

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی را منتشر کرد.

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر است. بهنوش طباطبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر و دکتری روانشناسی است. بهنوش طباطبایی تنها یک خواهر بنام تینوش دارد. بهنوش طباطبایی بجز سینما در تئاتر هم فعال است. بهنوش طباطبایی یک بار ازدواج کرده که به جدایی منجر شده است.

پرتره هنری بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی نوشت:

در تو حیران می شود نَظارگی…

یا دوا کن یا بکش یک بارگی…

حالم از شرح غمت افسانه ایست.

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی از کلاس بازیگری تا تلویزیون

بهنوش طباطبایی یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است سپس کم کم در تئاتر های نمایشی شروع به اتود های تمرینی زد تا برای بازی در تلویزیون انتخاب شد. وی با مجموعه نمایش طنز جدی نگیرید در سال 1374 وارد تلویزیون شد و با سریال مسافری از هند به شهرت رسید. اولین فیلم سینمایی بهنوش طباطبایی فیلم مصائب دوشیزه بود که در سال 1385 به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شد.

ازدواج بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل در اسفند 1389 ازدواج کرد. همکاری طباطبایی و پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه باعث آشنایی این دو شد، کم کم ارتباط خانوادگی شکل گرفت و این آشنایی بیشتر شد تا اینکه بحث خواستگاری پیش آمد و ازدواج کردند.

بهنوش طباطبایی مهدی پاکدل

 

علت طلاق بهنوش طباطبایی

رابطه این زوج هنری پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند.

خصوصیات و علایق بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی صبور و کم حرف است.

اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است، آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشند.

پیگیری فیلم های روز

بهنوش طباطبایی در خصوص اینکه آیا فیلم زیادی می بیند یا خیر گفته است: نه زیاد فیلم می بینم و نه کم، بستگی به حوصله ام دارم. از فیلم های روز تا جایی که بتوانم عقب نمی مانم، همه را شاید نبینم ولی بی خبر نمی مانم، تازگی ها سریال های روز دنیا من را بیشتر سر ذوق می آورد.

آرام و محتاط

در بحرانی ترین شرایط هم بدی ها را با واکنش های تند و خشونت آمیزی که برای دیگران عادی است پاسخ نمی دهد، کسی را قضاوت نکرده و نمی کند.

کنایه به همسر سابق؟

او در متنی به مناسبت روز پدر نوشت : 

پدرم، تنها مرد زندگی من که قلبش فقط به مهر و نوازش می تپه، زبانش فقط از مهر و نوازش میگه و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه است

خداوند حافظ مردان و پدرانی باشه که رسم عاشقی رو بلدن و الهی که دنیا پر شود از این مردان …

بهنوش طباطبایی و پدرش

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها