کد خبر : 75816

این نفر پرسپولیس را خالی از سکنه می کند

این نفر پرسپولیس را خالی از سکنه می کند

چند تن از بازیکنان پرسپولیس با پیشنهاد عجیب یک ایجنت مواجه شدند

به گزارش خبرورزشی، تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در پایان این فصل بازیکن آزاد خواهند شد و همین موضوع کار را برای مدیران پرسپولیس سخت کرده است. در این بین چند بازیکن با پیشنهادات خوبی از سایر تیم های لیگ برتری و همچنین تیم های خارجی مواجه شدند. به غیر از این پیشنهادات که امری طبیعی در فوتبال است، شیطنت های یک ایجنت معروف هم طی روزهای اخیر ، ممکن است کار را برای مدیران پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد این بازیکنان سخت تر کند.

این ایجنت که مدیربرنامه چند بازیکن مطرح پرسپولیس و استقلال هم به حساب می آید، سعی کرده به تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که تحت قرارداد او نیستند نزدیک شود و از آن ها بخواهد تا قراردادشان را با پرسپولیس تمدید نکنند. او حتی به بعضی از بازیکنانی که با پرسپولیس هم قرارداد دارند، اعلام کرده می تواند آفرهای خوبی از کشورهای خارجی بیاورد و آن ها دنبال راهی برای جدایی از پرسپولیس باشند.

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات شاهد اقداماتی اینچنینی از سوی بعضی از ایجنت های فعال در فوتبال ایران هستیم و به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس باید  خیلی بیشتر از قبل مراقب چنین تحرکاتی در اطراف این تیم باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها