کد خبر : 75730

بالاخره ستاره ملی پوش به پرسپولیس می آید

بالاخره ستاره ملی پوش به پرسپولیس می آید

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی مذاکرات خوبی را با مدیرعامل پرسپولیس انجام داد.

 به گزارش خبرورزشی، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت بازی نکرده است. مرتضی که بعد از انجام عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، کم کم آماده حضور در میادین می شود، به دلیل ارتباط بسیار خوب با یحیی گل محمدی، مدتی در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد تا بتواند فرم بدنی مطلوب خود را پیدا کند و البته در تمرینات تیمی هم حضور پیدا کند.

بعد از حضور آزمایشی مرتضی در تمرینات پرسپولیس، خیلی‌ها مدعی شدند این بازیکن به زودی پرسپولیسی خواهد شد. حتی عیسی آل کثیر هم با گذاشتن یک استوری، ورود مرتضی به پرسپولیس را تبریک گفت ولی بلافاصله استوری خود را پاک کرد.

طی روزهای اخیر دوباره موضوع بازگشت پورعلی‌گنجی به فوتبال ایران و پیوستنش به پرسپولیس مطرح شد. با این حال همان موقع خود مرتضی در مصاحبه خود اعلام کرد، دوست دارد حداقل تا بعد از جام جهانی در بیرون از ایران فوتبال بازی کند و بعد از آن به فوتبال ایران بازگردد. پورعلی‌گنجی از یک تیم پرتغالی پیشنهاد دریافت کرده بود ولی همانطور که چند روز قبل نوشتیم، پیوستن مرتضی به این تیم پرتغالی کنسل شده و قرار نیست مدافع تیم ملی به این باشگاه برود.

پرسپولیس که به شدت در خط دفاع ضعف دارد و مدافعان این تیم عملکرد خوبی در این فصل نداشتند، برای سال آینده حداقل ۲ مدافع میانی طراز اول جذب خواهد کرد. از بین مدافعان فعلی پرسپولیس جدایی علیرضا ابراهیمی قطعی است و وضعیت سید جلال حسینی هم فعلا نامشخص است. از این رو یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود، جذب مرتضی پورعلی‌گنجی است. شنیده‌های ما از منابع موثق حاکی از آن است که این بازیکن و درویش مدیرعامل پرسپولیس در هفته گذشته دو بار در محلی خارج از ساختمان باشگاه با یکدیگر قرار گذاشتند و مذاکرات اولیه را انجام دادند. آنطور که شنیدیم روند این مذاکرات بسیار مثبت بوده و توافقات خوبی هم در این خصوص انجام شده است.

با این حال قرار است طی روزهای آینده جلسه نهایی برای توافق بین پورعلی‌گنجی و مدیرعامل پرسپولیس انجام شود و قرارداد امضا شود. با توجه به ضعف شدید پرسپولیس در خط دفاعی و نیاز این تیم به خرید یک مدافع خوب و با تجربه، حضور مرتضی در پرسپولیس خیلی می تواند به این تیم برای فصل آینده کمک کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها