کد خبر : 75697

جوسازی جدید علیه دروازه بان پرسپولیس برای به حاشیه کشاندن حامد لک

جوسازی جدید علیه دروازه بان پرسپولیس برای به حاشیه کشاندن حامد لک

نکته ویژه بازی تدارکاتی با نیروی زمینی حضور حامد لک درون دروازه سرخ‌ها در نیمه دوم بود. حامد لک سه چهار روز بعد از بازگشت به تمرین تیمش و مورد عفو قرار گرفتن از سوی کادر فنی در قالب تیم ذخیره‌ها در نیمه دوم برای پرسپولیس بازی کرد و البته دو گل هم خورد.

به گزارش ایران ورزشی، این اتفاق در حالی رخ داد که گوهری در نیمه اول گل نخورد تا حملات به لک دوباره آغاز شود.

ماجرا اما وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم در فضای مجازی با خبرسازی‌هایی که انجام شده گفته می‌شود حامد لک در بازگشت به تمرینات در این بازی تدارکاتی دوباره نمایش افتضاحی داشته و گل‌های بدی خورده است در حالی که اصلاً اینگونه نبوده. طبق اطلاعات ما و حاضران در بازی تدارکاتی با نیروی زمینی، لک در هیچ کدام از گل‌های خورده مقصر نبوده و مشخص نیست چه جریانی دوست دارد که علیه او جوسازی کرده و حقایق را وارونه جلوه دهد.

به گفته منابع موثق، لک در صحنه گل اول مقصر نبوده و تیم حریف با اشتباه هنانوف و یک پاس عرضی دروازه پرسپولیس را باز کرده است.گل دوم هم با خطای پنالتی علیرضا ابراهیمی اتفاق افتاده و واکنش لک در مقابل این پنالتی خوب بوده است.از قضا فیلم این پنالتی در فضای مجازی موجود است؛ لک با تشخیص درست جهت ضربه حتی توپ را هم لس کرده و بدشانس بود که نتوانست توپ را مهار کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها