کد خبر : 75689

تصمیم گل محمدی برای مهاجم مغضوب تیمش

تصمیم گل محمدی برای مهاجم مغضوب تیمش

یحیی گل محمدی به موازات اخراج مهدی عبدی تصمیم گرفته است تا در بازی برابر پیکان از حامد پاکدل استفاده کند و مهاجم جوان سرخ‌ها در این دیدار غایب خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، مهدی عبدی برای دومین روز متوالی اجازه حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس را پیدا نکرد تا جدیدترین مغضوب مربیان این تیم لقب بگیرد.

از قرار معلوم دلیل اصلی این تصمیم یحیی گل محمدی حضور مهدی عبدی در جشن قهرمانی تیم شهرش نساجی مازندران در جام حذفی کشور بوده است. یحیی گل محمدی انتظار نداشت شاگرد جوانش پس از حذف و کنار رفتن از جام حذفی در جشن قهرمانی تیم دیگری شرکت کند.

شاید بهانه برای این تصمیم سرمربی پرسپولیس اجازه نگرفتن از او برای تماشای بازی فینال (!) و  احتمال ابتلا به بیماری کُرونا و رفتن مهدی عبدی به میان جمعیت تماشاگر باشد اما دلیل اصلی همانا شرکت در جشن قهرمانی تیمی دیگر است.

اخبار تکمیلی در همین ارتباط حکایت ازآن دارد که یحیی گل محمدی به موازات اخراج مهدی عبدی تصمیم گرفته است تا در بازی برابر پیکان از حامد پاکدل استفاده کند و مهاجم جوان سرخ‌ها در این دیدار غایب خواهد بود. او روی زوج شرزود تمیروف و حامد پاکدل در دیدار با خودروسازان حساب باز کرده است.

لازم به یادآوری است یحیی گل محمدی در نیم فصل گذشته به ترتیب؛ مهدی شیری و حامد لک را به دلیل اشتباه در بازی سوپرجام و درگیری لفظی با داوود فنای اخراج کرد و حالا مهدی عبدی جوان سومین مغضوب سرمربی پرسپولیس در فصل جاری به شمار می‌رود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها