کد خبر : 75644

استقلال قهرمان می شود آن هم با اختلاف زیاد

استقلال قهرمان می شود آن هم با اختلاف زیاد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان با اختلاف امتیاز بالا می‌توانند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورند.

به گزارش ایسنا، پرویز برومند، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال از نظر تیمی شرایط خوبی دارد و به نظر روحی و روانی درست است که جام حذفی را از دست داده است اما بازیکنان حرفه‌ای هستند و می‌دانند آن یک بازی بوده است و تمام شده است. به نظر من اگر قرار باشد استقلال آن اتفاق را جبران کند، می‌تواند با اختلاف امتیاز بالا عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد.

او درباره شرایط روحی و روانی استقلال پس از حذف در رقابت‌های جام حذفی خاطرنشان کرد: البته مدت‌هاست که از جام حذفی گذشته است. هواداران و پیشکسوتان دوست داشتند که استقلال هم در رقابت‌های لیگ برتر و هم در جام حذفی موفق باشد اما این اتفاق رخ نداد و چیزی از ارزش‌های این بازیکنان کم نمی‌شود و استقلال با قهرمانی مقتدرانه خود در لیگ برتر ثابت می‌کند که حذف در رقابت‌های جام حذفی یک اتفاق بوده است.

برومند درباره ۶ بازی باقی مانده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر گفت: برای استقلال فرقی نمی‌کند که در خانه یا خارج از خانه بازی کند. استقلال و فرهاد مجیدی اگر روند همیشگی خود را داشته باشند، اختلاف امتیاز خود را بیش‌تر از قبل خواهد کرد. شک نکنید استقلال با اختلاف امتیاز زیاد قهرمان رقابت‌های لیگ برتر می‌شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد خط دفاعی آبی‌ها و دروازه‌بانان این تیم اظهار کرد: استقلال اگر این روند را ادامه دهد، یکی از تاریخی‌ترین عملکرد دفاعی را در گل نخوردن خواهد داشت. هر دو دروازه‌بان استقلال، عملکرد خوبی داشته‌اند و در آینده هم می‌توانند تاثیر مثبت خودشان را داشته باشند و حتی به تیم ملی هم راه پیدا کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها