کد خبر : 75611

دست رد سرمربی پرسپولیس به خرید گرانقیمتش؟

دست رد سرمربی پرسپولیس به خرید گرانقیمتش؟

رسانه‌ای شدن خبر امضای پیش قرارداد رضا اسدی با بوریرام تایلند آن هم در این مقطع فصل بسیار عجیب بود اما به نظر می‌رسید با یک برنامه از پیش طراحی شده جلو رفته است. رضا اسدی فصل قبل در اتریش شرایط بدی داشت و به پرسپولیس آمد تا ضمن پر کردن جای خالی نوراللهی احیا شود و به تیم ملی برسد اما فصل بدی را پشت سر گذاشت و آنقدر خوب نبود که حتی در نیمی از بازی‌های پرسپولیس نیمکت نشین شد.

به گزارش ایران ورزشی، در شرایطی که رضا اسدی نه به تیم ملی رسید تا در بازی‌های ملی حاضر شود نه در لیگ قهرمانان آسیا درخشید و اتفاقاً یکی از ضعیف‌ترین بازی‌هایش را مقابل الهلال انجام داد معلوم نیست چطور پیشنهاد 1.8 میلیون دلاری گرفته چرا که عجیب است تایلندی‌ها از همین بازی‌های نیم بند او در لیگ برتر خودمان آنقدر خوش‌شان آمده باشد که چنین پیشنهادی بدهند.

با وجود این حتی اگر این پیشنهاد واقعی باشد ابتدا مدیر برنامه اسدی از کادر فنی پرسپولیس در این خصوص استعلام گرفته و اینکه آیا شما برای فصل بعد به او نیاز دارید یا نه و ظاهراً وقتی از یحیی جواب منفی گرفته، خبر پیشنهاد تایلندی به این بازیکن رسانه‌ای شده تا یحیی از سوی هواداران تحت فشار قرار بگیرد و برای از دست ندادن این هافبک میانی دست بجنباند. با وجود این از قرار معلوم این نقشه به نقطه مورد نظر نرسیده و با توجه به نمایش‌های ضعیف رضا اسدی در پرسپولیس، هواداران واکنش عجیب و غریبی نسبت به خبر جدایی‌اش نشان نداده‌اند و همه منتظر بازگشت احمد نوراللهی هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها