کد خبر : 75603

کنایه دوباره پیشکسوت جنجالی پرسپولیس به استقلالی ها

کنایه دوباره پیشکسوت جنجالی پرسپولیس به استقلالی ها

پیشکسوت پرسپولیس گفت: چون به خودم قول داده‌ام از این به بعد در فوتبال حرف حق را بزنم به آقایانی که علیه استیلی صحبت کردند هشدار می‌دهم اگر سکوت نکنند حقشان را کف دستشان می‌گذارم.

به گزارش خبرورزشی، وحید قلیچ بازیکن اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با اظهارات اخیر محمد نوری بازیکن استقلال و مجتبی خورشیدی سرپرست پیشین تیم ملی درباره حمید استیلی اظهاراتی را مطرح کرد.

در جریان اتفاقات روزهای گذشته در مورد حمید استیلی و مسائلی که در این باره در رسانه‌ها مطرح شد قرار گرفته اید؟

بله! ولی همانطور که می‌دانید و در صحبت‌های اخیرم گفتم تا جایی که امکان داشته باشد وارد مسائل فوتبالی نمی‌شوم مگر اینکه بخواهم حرف حق را بزنم.

شنیدید که محمد نوری پیشکسوت استقلال در این‌باره گفته که یک عده با گلزنی به آمریکا هنوز دارند نان آن بازی را می‌خورند؟

می‌خورند که می‌خورند! نوش جانشان! مگر نان سفره تو را می‌خورند. با اینکه قول دادم کاری به کسی نداشته باشم ولی می‌بینم که حالا وقت گفتن و صحبت کردن است. آقای نوری خجالت بکش! وقتی یک نفر از بیرون فوتبال می‌آید و فوتبالی را می‌زند ما فوتبالی‌ها باید جلویش بایستیم. وقتی از بیرون خانواده یک نفر وارد می‌شود اعضای خانواده هر چقدر هم با هم اختلاف داشته باشند پشت هم می‌ایستند. آقای نوری! خراب کردی. آخر و عاقبت زیاد حرف زدن همین است.

به نظر شما چرا چنین حرف‌هایی از سوی پیشکسوت استقلال بیان شده است؟

برای این آقا متاسفم! در جایی که ما فوتبالی‌ها باید پشت هم با یستیم و از هم حمایت کنیم، این بنده خدا فکر کرده دربی در پیش است! من اصلاً کاری ندارم چه کسی این حرف را زده است و اگر غیر استقلالی بود هم همین حرف‌ها را می‌زدم. حرف من این است وقتی یک آدم کوچک بیرون از فوتبال می‌آید درباره بزرگان فوتبال حرف می‌زند ما باید از فوتبالیست حمایت کنیم. حالا اگر در تخیلاتت تصور می‌کنی که تو به حقت در این فوتبال نرسیدی که نباید در این قبیل روزها رفقای فوتبالی ات را بزنی! این خلاف قاعده و مرام است. یعنی یک نفر از بیرون خانه ات وارد شود تو پشت او می‌ایستی؟ واقعا که باعث خجالت است.

می‌دانید در روزهای گذشته تعدادی از استقلالی‌ها مانند برومند، نیکبخت، دین محمدی و امیرآبادی هم در این موضوع به حمایت از حمید استیلی پرداختند؟

درستش همین است. اتفاقا آنها فهمیده و سنجیده عمل کردند چون اینجا دیگر آبی و قرمز و سبز و زرد مطرح نیست، بحث، بحث فوتبال است.

پس چرا نوری این حرف‌ها را زد؟

به محمد نوری هشدار می‌دهم اگر بازهم بخواهد به این قبیل مصاحبه‌هایش علیه فوتبالی‌ها ادامه بدهد چشمانم را می‌بندم و آنچه نباید بگویم را می‌گویم. تو حق نداری درباره بازیکنی که همه ایرانی‌ها او را دوست دارند چنین حرف‌هایی را به زبان بیاوری. اگر بچه‌های ۹۸ هنوز دارند نان آن بازی‌ها و استیلی نان گلش به آمریکا را می‌خورد نوش جانشان، لابد لیاقتش را داشتند. اگر بقیه چنین توانایی و لیاقتی نداشتند که نباید حسادت کنند. نباید با حب و بغض حرف بزنند. عوض اینکه جواب کسانی که به فوتبالی جماعت حمله می‌کنند را بدهید فوتبالیست را می‌زنید؟ آخر چاقو دسته خودش را می‌برد؟ اینجا که بحث دربی نیست بخواهید تعصب آبی و قرمز را وسط بکشید و کری بخوانید. برایت متاسفم محمد نوری! واقعاً ثابت کردی نمی‌دانی کجا باید حرف بزنی و کجا نباید حرف بزنی.

آقای استقلالی بچه های ۹۸ حتما لیاقت داشته اند شما چه می گویی؟/ مگر استیلی نان سفره تو را خورده است؟

اما قبول دارید که این مسایل به خاطر مصاحبه مجتبی خورشیدی، سرپرست قبلی تیم ملی بود که البته خیلی از فوتبالی‌ها به وی انتقاد کردند؟

اصلا من نمی‌دانم این مجتبی خورشیدی چه کسی است! اصلا او تا به حال توپ فوتبال را از نزدیک دیده بود که آمد و سرپرست تیم ملی شد؟ به خدا اگر خوبان عالم در این عالم نبودند این قبیل افراد باید بیرون کمپ تیم ملی می‌ایستادند تا رد شدن اتوبوس تیم ملی را نگاه کنند و برایش دست تکان بدهند. حالا طرف سرپرست تیم ملی شده، روی نیمکت ملی نشسته، ماهی ۳۵ میلیون هم گرفته دو قورت و نیمش هم باقی است؟ از حمید استیلی ایراد می‌گیرد؟ بنده خدا! آن موقع که حمید استیلی روی یک دستمال سه نفر را دریبل می‌زد تو در تیم کوچه تان هم ذخیره بودی.

البته این فرد در تازه‌ترین صحبت‌هایش از این بابت عقب‌نشینی کرده است.

اگر تا آن سر دنیا هم عقب برود دیگر او را نمی‌بخشیم. به خدا اگر پارتی بازی نبود این آدمها صد سال هم عمر می‌کردند یک بار تیم ملی را از نزدیک نمی‌دیدند. پاداش شان را هم گرفته اند و باز هم حرف می‌زنند! شمایی که فرق توپ و طالبی را از هم تشخیص نمی‌دهید حق ندارید درباره بچه‌های فوتبال صحبت کنید، چه برسد درباره دستمزدشان اظهرا نظر کنید. یاد آن ضرب المثل معروف افتادم که میگوید "پیاز هم خودش را داخل میوه‌ها می‌داند".

جمله ای خطاب به سرپرست قبلی تیم ملی ندارید؟

من حرف حق می‌زنم و باکی ندارم. به او هم هشدار میدهم این بار اول و آخرش باشد که درباره فوتبالیست‌های امروز و دیروز حرف زده! وگرنه خوبان عالم که چه عرض کنم، هرکسی باشد حقش را کف دستش می‌گذارم. من می‌خواهم حرف حق را بزنم و از هیچ کسی هم نمی‌ترسم. چون خورده و برده ای از کسی ندارم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها