کد خبر : 75572

پنهان کاری سنگین کاپیتان پرسپولیس در مورد آینده اش

پنهان کاری سنگین کاپیتان پرسپولیس در مورد آینده اش

سیدجلال حسینی همچنان در مورد آینده خود در پرسپولیس سکوت می‌کند و سعی دارد در مواجهه با سؤال‌های اینچنینی جواب روشن و مشخصی ندهد.

او در بخشی از تازه‌ترین مصاحبه خود در پاسخ به این سؤال که با توجه به پایان قراردادت در انتهای فصل، چه برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با پرسپولیس داری، گفت: «من یک فوتبالیست هستم و تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که تمرین کنم. کار دیگری جز این نمی‌توانم انجام دهم.»

کاپیتان 40 ساله پرسپولیس در پاسخ به سؤال دوباره‌ای در این خصوص باز هم جواب مشخصی نداد: «گفتم که من فقط تمرین می‌کنم و کارم این است که هر روز تمرینات خودم را انجام دهم. هیچ تصمیمی در حال حاضر ندارم و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم ۶ بازی باقیمانده در لیگ برتر است تا بتوانیم قهرمان شویم.»

سیدجلال ضمن رد این مسأله که از پرسپولیس حمایت می‌شود درباره شانس قهرمانی تیمش با توجه به شش بازی باقیمانده در لیگ برتر گفت: «ما مثل همیشه فقط یک کار باید انجام دهیم و آن هم تلاش کردن است. مثل سال‌های قبل فقط تلاش می‌کنیم و به شرایط جدول کاری نداریم. نگاه ما به جدول مسابقات نیست بلکه هدف ما این است که ۶ بازی باقیمانده را ببریم. مطمئن باشید که تا روز آخر مسابقات امیدوار هستیم و عقب‌نشینی نمی‌کنیم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها