کد خبر : 75570

بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس خیلی زود هوا شد

بازگشت شجاع خلیل زاده به پرسپولیس خیلی زود هوا شد

در حالی که شجاع خلیل زاده برای آمدن به پرسپولیس ابراز تمایل کرده بود به نظر می رسد این موضوع با یک پیشنهاد خارجی منتفی شده باشد.

در سال منتهی به جام جهانی قطر بازی کردن فیکس در تیم های بزرگ برای بازیکنان ملی پوش اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل گمانه زنی شده بود که بازیکنانی مانند بیرانوند، شجاع خلیل زاده و احمد نوراللهی و حتی علی علیپور برای رسیدن به ترکیب ثابت تیم ملی تمایل به بازگشت به پرسپولیس داشته باشند.

با این حال در شرایطی که از شجاع خلیل زاده به عنوان یکی از بازگشتی های پرسپولیس نام برده می شد، به نظر می رسد یک پیشنهاد از الاهلی قطر بازی را عوض کرده باشد.

شجاع خلیل زاده از بازیکنانی است که تقریبا جای ثابتی در خط دفاع تیم ملی دارد و شاید چندان نیاز به بازگشت به پرسپولیس برای دیده شدن توسط کادرفنی تیم ملی نداشته باشد.

حسین کنعانی زادگان دیگر مدافع تیم ملی نیز در تیم الاهلی حضور دارد. اگرچه درباره کنعانی زادگان نیز شایعاتی در مورد جدایی‌اش از الاهلی و بازگشت به پرسپولیس وجود دارد اما اگر این بازیکن همچنان به کارش در الاهلی ادامه بدهد و خلیل‌زاده نیز به این تیم قطری بپیوندد،‌ شاهد شکل گیری زوج کاملا ایرانی در خط دفاعی این تیم خواهیم بود که مساله جالبی به نظر می‌رسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها